برگزاری 7 تیمه لیگ برتر وزنه‌برداری

مسابقات لیگ‌ برتر وزنه‌برداری با حضور 7 تیم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار‌ سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری سال 94 از چند روز آینده یعنی روز چهارشنبه 25 شهریور کار خود را آغاز خواهد کرد.

 هفته نخست به میزبانی اصفهانی‌ها

در نخستین هفته از این مسابقات، ذوب‌آهن اصفهان استارت خواهد زد و وزنه‌برداران به رقابت خواهند پرداخت و روی تخته خواهند رفت.

تیم‌های حاضر در لیگ امسال

این تیم‌ها شامل ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب، پدافند نیروی زمینی ، یاسین‌پیشرو قم، ذوب‌آهن و عقاب نیروی هوایی خواهند بود.

تیم‌های غایب این دوره

هیئت وزنه‌برداری خراسان و هیئت وزنه‌برداری کردستان تیم‌هایی بودند که به خاطر مشکلات مالی از حضور در این رقابتها انصراف دادند.

 یاسین پیشرو نخستین حضور در لیگ برتر 

این تیم قمی اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد ملی‌پوشان نام آشنایی چون سلیمی و رستمی در آن وزنه خواهد زد .

حضور دوباره‌ تیم‌ها برتر در لیگ سال جاری 

تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن قهرمان سال 93 کشورمان به همراه تیم‌های ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب 3 تیم برتر هستند که در این دوره نیز حضور دارند، هر تیم 18 وزنه‌بردار و هر مسابقه 8 ورزشکار برای حضور در مسابقات لیگ هر تیم تا سقف 18 ورزشکار می‌تواند داشته باشد و هر مسابقه 8 ورزشکار بر روی تخته می‌روند و اگر تیمی در یک وزن ورزشکاری نداشته باشد در وزن های  دیگر می‌توانند از 2 وزنه‌بردار استفاده کند این اعمال براساس قوانین فدراسیون جهانی صورت می‌گیرد.

ورود تیم‌ها با 10 میلیون تومان

هر تیمی که در رقابتهای لیگ برتر حضور پیدا می‌کند پس‌دادن اسامی به فدراسیون شهریه پرداخت می‌شود برای هیئت‌ها 50 درصد هزینه دریافت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار