شاگردان مانچو فاتح دلامادونینا

اینتر با شکست میلان صدرنشین «سری آ» شد

تیم فوتبال اینتر با یک گل برابر همشهر ی خود، میلان به برتری رسید تا با 9 امتیاز از 3 بازی صدرنشین سری آ شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، ساعت 11:15 دیشب به وقت تهران، دو تیم پرطرفدار شهر میلان، دربی این شهر را در ورزشگاه جیوسپه مهاتسا، آغاز کردند.  

ترکیب اینتر: سمیر آندانوویچ؛ سانتون، مدل، موریلو، ژوان ژسوس؛ گوارین، ملو، کوندوگبیا؛ پریشیچ، ایکاردی و یووتیچ
سرمربی: سنیشا میهایلوویچ

ترکیب میلان:
هندیگو لوپز؛ دی شیلیو، رومانیولی، زاپاتا، آباته؛ کوچکا، مونتولیوو، بوناونتورا؛ هوندا، باکا، لوئیز
سرمربی: روبرتو مانچینی

اینتر در دو دیدا نخسیتن خود امتیازات کامل را به دست آورده بود و به نظر می‌رسید بازیکنان این تیم از میلانی‌ها که یک برد و یک باخت در کارنامه خود داشتند، روحیه بهتری دارند. نخستین خطر جدی را باکا دقیقه 4 روی دروازه اینتر ایجاد کرد که آندانوویچ با خروج از دروازه، منجی تیم‌اش شد.  

یک دقیقه بعد نوبت به یوبتیچ رسید تا با شوت را ه دور دروازه میلان را تهدید کند اما ضربه زمینی او با فاصله کمی از کنار سنگر لوپز به اوت رفت. دقیقه 26 اینتر در یک ضدحمله صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه گوارین هم که از روی خط شش‌قدم شلیک شد، در چارچوب دروازه روسونری‌ها نبود.  
دقیقه 31 کیوسکه هوندا از پشت محوطه جریمه سنگر اینتر را نشانه رفت اما آندانوویچ شوت نه چندان محکم هافبک مهاجم ژاپنی حریف را درازکش جمع کرد.  

در نخستین دقیقه وقت تلف‌شده نیه نخست، گوارین با پاسی تودر، ایکاردی را در موقعیت تک به تک با لوپز صاحب فرصت گلزنی کرد اما این بازیکن توپ را به دروازه‌بان میلان کوبید تا نیمه نخست گلی در بر نداشته باشد.  
با آغاز نیمه دوم اینتر بازهم ابتکار عمل را به دست گرفت و دقیقه 55 یک بار دیگر گوآرین روی ارسال بلندی با ضربه سر. چکشی دروازه میلان را تهدید کند اما لوپز این بار هم توپ را از زیر طاق دروازه نراتزوری به کرنر فرستاد.  
بالاخره دقیقه 58 قفل دروازه‌ها شکست. حرکت فردی گوآرین در عمق دفاع میلان  و شوت سرضرب این بازیکن، توپ را دور از دستان لوپز  و شیرجه بلند او، به قعر دروازه حریف دوخت. پس از این گل، میهالوویچ که نمی‌خواست دومین شکست فصل را در هفته سوم آن هم در دلامادونینا کسب کند، با فرستادن ماریو بالوتلی به میدان که سابقه بازی در اینتر را هم دارد، کوشید به گل تساوی برسد اما این مهاجم سیه‌چرده هم گره‌‌ای از کار ت. در دقایق پایانی بازی اینتر می‌توانست گل‌های بعدی را هم به مثر برساند اما عجله ایکادی و هوشیای لوپز نگذاشت شمار گل‌های زده اینتر بیش از یک گل شود.  
دربی رفت دلامادونینا بالاخره با تک گل گوارین، یک بر صفر به اینتر تمام شد تا شاگردان مانچینی با کسب سومین برد از سومین مسابقه فصل خود با 9 امتیاز، صدرنشینی خود را در سری آ تثبیت کنند. میلانی‌ها هم با قبول دومین باخت خود در 3هفته آغازین خود، در رتبه دوازدهم ایستادند.  
نتایج دیگر مسابقات سری آ که همزمان با دربی میلان برگزار شد به این شرح است:
هلاس ورونا 2 – تورینو 2
پالرمو 2- کارپی2
امپولی 2- ناپولی 2
لاتزیو2- اودینزه صفر

انتهای پیام/


برچسب ها: اینتر ، میلان ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار