کامرون مدعی شد: از هر 100 پناهجوی سوری 2 نفر داعشی هستند

نخست وزیر انگلیس هشدار داد تروریست‌های داعش همراه با پناهجویان سوری در حال ورود به اروپا هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگارجوان به نقل از دیلی میل؛ "دیوید کامرون،" نخست وزیر انگلیس، در سفر به لبنان و بازدید از کمپ پناهجویان سوری اظهار داشت: از هر 100 پناهجوی سوری که به اروپا می‌آیند، دست‌کم 2 نفر از اعضای داعش هستند. انگلیس قصد دارد تا سال 2020 (1399) حدود 20 هزار پناهجو را به کشور راه دهد و باتوجه به احتمال نفوذ داعش در میان این پناهجویان، نزدیک به 400 تروریست نیز وارد انگلیس خواهند شد.

کامرون مدعی شد: از هر 100 پناهجوی سوری 2 نفر داعشی هستند

"الیاس بوصعاب،" وزیر آموزش لبنان، نیز با تایید سخنان نخست وزیر انگلیس گفت: اعضای افراطی گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنند در پوشش پناهجو خود را به نقاط مختلف اروپا برسانند و علاوه بر انجام عملیات تروریستی به جذب نیرو و آموزش در این کشورها خواهند پرداخت.

وی در ادامه افزود: تروریست‌ها قربانیان خود را از میان کودکان در کمپ‌های پناهجویان و مدارس انتخاب می‌کنند تا آنها را بوسیله قاچاقچیان انسان از طریق ترکیه و یونان به اروپا برسانند و در عملیات تروریستی مورد بهره‌برداری قرار دهند.

کامرون مدعی شد: از هر 100 پناهجوی سوری 2 نفر داعشی هستند

دیوید کامرون در این باره گفت: باتوجه به اینکه 2 درصد از پناهجویان وارد شده به اروپا تروریست‌های عضو داعش هستند، باید کنترل بیشتری بر روی آنها داشت تا از نفوذ داعش در اروپا و ناامن شدن آن جلوگیری به عمل آید.

کامرون مدعی شد: از هر 100 پناهجوی سوری 2 نفر داعشی هستند

انگلیس یک میلیارد پوند کمک نقدی به لبنان واگذار کرد تا شرایط پذیرش پناهجویان سوری و عراقی در این کشور ارتقاء یابد. نخست وزیر انگلیس ضمن بازید از کمپ پناهجویان، چگونگی هزینه شدن این کمک مالی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
خخخخ دست و پنجتون درد نکنه این همون چاهی بود که میگن برای کسی نکن حالا خودتون با سر افتادین توش
آخرین اخبار