ساری؛

نشست هم اندیشی بررسی مشکلات صنعت آمل

نشست هم اندیشی بررسی مشکلات صنعت شهرستان آمل در شهرک صنعتی امام زاده عبدالله(ع) برگزار شد.

نشست هم اندیشی بررسی مشکلات صنعت آملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به سابقه دیرینه شهرستان در تمام عرصه ها گفت: امروز شهرستان با در اختیار داشتن 46 درصد صنعت مازندران از پر افتخارترین شهرهای استان و کشور محسوب می شود.

احمد منفرد، با اشاره به اینکه در گذشته به جهت اینکه مازندران را قطب کشاورزی معرفی کردند از صنعت خبری نبود افزود: بازهم این پیامد خوب را به فال نیک می گیریم که صنعت در حال گشترش است.

به گفته وی: در شهرکهای صنعتی شهرستان مدیران قوی در بخش صنعت داریم که از کارآفرینان بزرگ هستند و باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: برای پیگیری مشکلات صنعت شهرستان نیازمند است کارگروهی در فرمانداری تشکیل شود تا بتوانیم با کمک همه مسئولین مشکلات را حل کنیم و شاهد ورشکستگی صنایع نباشیم.

منفرد با تاکید براینکه توسعه صنعت لزوما به معنای توسعه شهرک های صنعتی نیست افزود: تمام واحدهای صنعتی ظرفیت های بالقوه ای دارند که نیاز است تمام تلاش بر این باشد واحدهای نیمه فعال را فعال کنیم.

دادستان آمل با بیان این که صنعتگران در رونق صنعت فکر آزاد داشته باشند گفت: با ایجاد کارگروهی مشکلات صنعتگران حل شود و این در صورتی اتفاق خواهد افتاد که واحدهای صنعتی فعال، نیمه فعال و تعطیل تفکیک و شناسایی شوند.

علی طالبی، افزود: تمام واحدهای صنعتی از حمایت قضایی برخوردار خواهند بود و بانکها متولی اجرای قانون هستند که باید تدابیری اندیشیده شود تا با صاحبان صنایع برخورد قهرآمیزی نداشته باشند.

به گفته وی اگر بانکها همکاری نکنند با ورشکستگی صنایع ضررش به چشم بانکها می رود و باید از ظرفیت قانون استفاده کنیم که در این عرصه تلاش نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: ضرورت دارد تا در کارگروهی که در فرمانداری وجود دارد در راستای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.