سلیمانی: اردوی نهایی به منظور حفظ آمادگی بازیکنان برگزار می شود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی گفت: اردوی نهایی فقط به منظور حفظ آمادگی بازیکنان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوی نهایی تیم ملی فوتسال به منظور حفظ آمادگی ملی پوشان برگزار می شود تا با آمادگی کاملی در رقابتهای پیش رو شرکت کنیم. از روز گذشته دو جلسه تمرینی خوب را پشت سر گذاشته و تا پایان هفته نیز قصد داریم فقط مرور کارهای تاکتیکی تیم را در دستور تمرینی بازیکنان قرار دهیم.

وی در ادامه درباره برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های باشگاهی جنوب شرق تهران و ابرسنگ سارینا بابل گفت: این دو بازی باعث شد تا بازیکنان اعتماد به نفس خوبی کسب کنند و همچنین برای ما بسیار مفید بود. چرا که نقاط ضعف و اشکالاتی که در بازی با ازبکستان با آن رو به رو بودیم را در تمرینات بررسی و رفع کردیم و قصد داشتیم در شرایط بازی، ملی پوشان را محک بزنیم که تا چه حدی از مشکلاتی که وجود داشت رفع شده است. خوشبختانه در دو دیدار خواسته های کادر فنی به خوبی اجرا شد و آنچه که از بازیکنان در طول تمرینات و همچنین آنالیز بازیهای ازبکستان، خواسته بودیم، اجرا شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: برای حضور در مسابقات آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در اولین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا کسب کنیم.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار