علیدوستی: راه سختی در پیش داریم

سرمربی تیم ملی نوجوانان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز مسابقات نوجوانان آسیا، پاسخگوی رسانه ها شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید علیدوستی، سرمربی تیم ملی نوجوانان  گفت: ما چند روز زودتر از آغاز مسابقات به تبریز آمدیم و هیات فوتبال استان کمال همکاری را با ما داشته است که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی در ادامه درباره نحوه آمادگی تیم ملی نوجوانان گفت: حدود 10 ماه است که مسئولیت این تیم بر عهده من است. ما چند مرحله اردوی استعدادیابی برگزار کردیم و در 3 تورنمنت بین المللی (قطر، بلاروس و ژاپن) شرکت کردیم که خروجی اش منتهی به بازیکنانی شده است که آنها را در مسابقات خواهید دید.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره شناختش از تیم های گروه گفت: تیم های خوبی همگروه ما شده اند و دیگر مثل گذشته نیست که تیمی از پیش بازنده باشد. بحرین همیشه رقیب فوتبال ایران بوده است، هند بازیکنان سرعتی و سخت کوشی دارد و لبنان هم حریف ناشناخته ای است. بازیهای این تیم ها را در خلال مسابقات می بینیم و شناختمان هم بیشتر می شود.

علیدوستی در ادامه بیان کرد: راه سختی در پیش داریم، چرا که یکی از حریفان مان به دلیل میزبانی پیش از آغاز رقابت ها به مرحله نهایی صعود کرده است. تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله نهایی این رقابتها که سال 2016 در هند برگزار می شود، صعود کنیم.

وی در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان به دلیل حمایت هایی که از تیم ملی نوجوانان در این چند ماه انجام دادند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار