اردبیل؛

ارجاع بیش از 2 میلیون پرونده از نیروی انتظامی به مراجع قضایی کشور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: از آغاز امسال تاکنون بالغ بر 2 میلیون و 600 هزار پروند توسط این بخش از نیروی انتظامی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار شرفی که در همایش سالانه کوپ (کلانتریها و پاسگاهها) به منظور کاهش و پیشگیری از جرایم و آموزش شیوه های جدید وقوع و برخورد با جرایم، صبح امروز در سالن ولایت اردبیل سخن می گفت افزود: چنین همایشهایی در استانها را موجب بروز شدن اطلاعات پلیس، آشنا شدن آنها به مهارتهای شغلی و رفتاری و دادرسی کیفری و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم است.

وی گفت: درحال حاضر آمادگی پلیس در مواجه با جرایم بسیار بالاست و اقدامات پیشگیرانه در حد ایده آل صورت می گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، استان اردبیل را از نظر سلامت و امنیت اجتماعی و آمار پایین وقوع جرم در رتبه چهارم ارزیابی کرد و گفت : از این استان 800 نفر از مدیران و فرماندهان انتظامی در دوره های مختلف مهارتهای رفتاری و قوانین اجتماعی شرکت کرده اند.

سردار شرفی میزان انتقادات مردم از پلیس استان اردبیل را از طریق 197 پایین تر از سایر استانها و بالعکس میزان پیشنهادات را بیشتر اعلام کرده و آن را نشان از تعامل بهتر پلیس و مردم در استان اردبیل دانست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا هستم
۰۱:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
ازاین مسول ناجا یک خبرنگارجراعت دارد سوال کندپولی که ازپرسنل ناجا بعنوان عطر گل یاس برده ایدپرونده اش چی شدهزاران پرسنل وبازنشسته ناجا منتظرندیکی ازمسولین ناجا جواب بده پول این پرسنل معروف به عطر گل یاس چی شد