حواشی سفر سرخ‌های تبریز در نصف جهان

تیم فوتبال تراکتورسازی که در اصفهان حضور دارد امروز به مصاف سپاهان می‌رود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاروان سرخ‌های تبریز که دیروز به اصفهان رسیدند در هتل کوثر این شهر اقامت گزیدند.

این تیم امروز پس از صرف صبحانه در اتاق‌های خود به استراحت می‌پردازند و ساعت 12 پس از صرف نهار یک جلسه تمرینی در راستای آماده‌سازی برای بازی با سپاهان خواهند داشت.

قرار است پس از صرف نهار ترکیب قطعی تراکتور اعلام شود سرخ‌پوشان پس از برگزاری جلسه تمرینی ساعت 15 به سمت فولادشهر محل برگزاری مسابقه حرکت می‌کنند تا عصر امروز به مصاف سپاهان اصفهان بروند.

*** حضور نیافتن هواداران تبریزی در اصفهان 

نکته جالب توجه اینکه برخلاف بازی‌های گذشته هوادار سازمان یافته از سوی تراکتورسازی  به اصفهان نرفته است اما هوادارانی از قم در تهران با هزینه شخصی خود به اصفهان رفته‌اند تا از نزدیک شاهد این دیدار باشند.

***پذیرایی سپاهان از معدود هواداران تراکتور

بنا به گفته مدیر رسانه‌ای سپاهان، از هواداران تراکتور پذیرایی می‌شود.

 باشگاه سپاهان در راستای تقویت رابطه خوب هواداری اصفهان و تبریز  در نظر دارد از هواداران تبریزی پذیرایی به عمل آورد.

*** ترکیب متفاوت تونی اولیویرا

با توجه به مصدومیت و همراهی نکردن بازیکنانی چون رفیعی و نریمان جهان شاید تونی‌ این بار ترکیبی متفاوت را به میدان بفرستد احتمال اینکه از رحمانی و حمزه‌یونس استفاده کند به مراتب بیشتر است.

البته تونی شاید از سیستم 1-3-2-4 نیز استفاده کند.
 

*** برد برای تراکتور واجب‌تر از نان شب

شاید این دیدار برای تراکتور حکم مرگ‌ و‌ زندگی را دارد تراکتوری که پس از کسب نتایج ضعیف در بازی‌های گذشته و حواشی فراوان این روزها، تعطیلات پر اضطرابی را سپری  کرده است و اگر این بازی را با برد پشت سر بگذارد، سرخ‌های تبریز آرامش نسبی خود را به دست می‌آورند و شاید به نوعی جرقه‌ای از امید برای تبریزی‌ها باشد.

تبریزی‌های فوتبال درستی که در سرمای طاقت‌فرسای تبریز و گرمای هوا تیم‌شان را تنها نگذاشته‌اند و هر جا نام تراکتور و تیم تراکتور وجود دارد تماشاچی پرشوری پشت این تیم بوده است که تن هر حریفی را می‌لرزاند.

و اگر ببازد باید دید که چه اتفاقی گریبان سرخ‌های تبریز را می‌گیرد؟


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار