آمار باشگاه استقلال خوزستان

دراین گزارش به برخی از آمارهای استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  باشگاه استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی در این فصل برنامه ریزی دیگری را در دستور کار خود قرار داده است و با جذب بازیکنان جوان، در صدد آن است تا بتواند نتایج ضعیف چند سال اخیر خود را جبران کند.

این تیم کماکان با یازده امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

یکی از نقاط قوت این تیم در این فصل خط دفاعی‌اش محسوب می‌شود که با قرار دادی 520 میلیون تومانی در کنار هم قرار گرفته‌اند و رکورد نیم گل در هر دیدار را به ثبت رسانده‌اند.

نیم گل در هر دیدار آبی‌ها:

شاگردان عبدالله ویسی در دیدار مقابل صبای قم و دقیقه 95 دروازه خود را باز شده دیدند و پیروزی را در آن دیدار با یک تساوی عوض کردند، اما کماکان این تیم با 3 گل خورده از 6 دیدار اخیر یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ پانزدهم محسوب می‌شود.

آبی‌های خوزستان در این فصل همراه با زرد پوشان دیار نصف جهان با سه گل خورده در صدر بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهم قرار دارند.

این  تیم در فصل گذشته از سی دیدار خود در لیگ چهاردهم 46 گل دریافت کرده که به میانگین 1.5 گل در هر دیدار رسیده بود. اما رقم این میانگین، در این  فصل به یک سوم فصل پیش رسیده است.

نخستین گل دریافتی آبی‌ها، روی شروع مجدد

شاگردان پپ وطنی برای نخستین بار در این فصل از روی شروع مجدد، گلی را دریافت کردند.

این گل در دقیقه 95 د یدار با صبا و روی ضربه کاشته محمد قاضی که با چاشنی شانس به قعر دروازه خسوس رفت و تا نخستین گل دریافتی این  تیم روی ضربات شروع  مجدد شکل بگیرد.

هشت بازیکن بومی در ترکیب استقلال

تیم فوتبال آبی‌های خوزستان در شرایطی مقابل صبا قرار گرفتند که در ترکیب اولیه خود برای حضور در میدان نام هشت بازیکن خوزستانی به  چشم می‌خورد.

سه بازیکن دیگر عبداله ویسی برای این دیدار، فرناندو خسوس و موسی کولیبالی به ترتیب از برزیل و مالی، جلال عبدی از استان مازندران بودند.

پیش از این رکورد بیشترین حضور بازیکن بومی در خوزستان، مربوط به استقلال اهواز است که هفت بازیکن خوزستانی در لیگ پانزدهم به میدان فرستاده است.

نخستین محروم آبی‌ها در هفته ششم

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی در این فصل به شکل قابل توجهی کارت‌های زرد و قرمزی کمتری را نسبت به فصل پیش دریافت کرده‌اند، این تیم در لیگ چهاردهم با 74 کارت زرد و هفت کارت قرمز به عنوان خشن‌ترین تیم لیگ چهاردهم برگزید، اما آبی‌های خوزستان در این فصل هیچ کارت قرمزی دریافت نکرده‌اند و پس از گذشت شش هفته، تنها محروم این تیم روح اله سیف اللهی است که دیدار مقابل سیاه جامگان مشهد را در هفته هفتم از دست داد.

قطع شدن نوار پیروزی‌های استقلال در خانه

شاگردان ویسی برای نخستین بار در لیگ پانزدهم و در ورزشگاه غدیر امتیاز از دست دادند.

شاگردان گواردیولای ایرانی برای چهارمین بار در ورزشگاه غدیر به مصاف حریف خود رفتند و در دقیقه 95 پیروزی را به تساوی عوض کردند تا نخستین امتیاز از دست رفته این تیم مقابل شاگردان شهریار شکل بگیرد.

استقلال خوزستان پیش از این در مقابل پرسپولیس، فولاد و سایپا در این ورزشگاه قرار گرفته بود و موفق به شکست دادن ‌آن‌ها شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار