سنندج؛

۳۲۰ ارسال مقاله به دبیرخانه همایش ملی «شخصیت و زندگی نوین»

رئیس کمیته علمی دومین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین از ارسال بیش از ۳۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش در دانشگاه آزاداسلامی سنندج خبرداد.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود گودرزی با اعلام این خبر افزود: گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری این همایش به دنبال بررسی علل تفاوت های موجود در ساختار شخصیت مردم نسبت به دوره های گذشته است.

وی عنوان کرد: وی به محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: شخصیت و ساختار (صفات، هیجان، خلق و خو، طبقه بندی، خلاقیت)، شخصیت و سنجش (روان سنجی، ابزارسازی، پرسشنامه)، شخصیت و تکنولوژی (اینترنت، شبکه های اجتماعی)، شخصیت و فرهنگ (باورها، ارزش ها، مذهب، اخلاق، سرمایه فرهنگی) از جمله محورهای این همایش است.
وی گفت: شخصیت و جنبه های بالینی (محور ۱، محور ۲، بیماران خاص)، شخصیت و جنبه های زیستی (روابط ژنی، مطالعه دوقلو ها، تصویر برداری نورونی، ناباروری)، شخصیت و خانواده (ازدواج، والدینی، طلاق، خیانت، روابط زناشویی، عملکرد خانواده، روابط جنسی، همسرگزینی، خشونت خانوادگی) و شخصیت و آموزش (یادگیری، مدرسه، انگیزش، تدریس) را از دیگر محورهای این هماش ذکر کرد.

رئیس کمیته علمی دومین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین اظهارداشت: در این همایش به دنبال پاسخگویی به این چالش هم هستیم که طبیعت یا تربیت کدام عامل مهمتر در شخصیت هر فردی است.

گودرزی از ارسال بیش از ۳۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش اشاره کرد و افزود: از این تعداد مقالات ارسال شده ۲۳۷ مقاله به مرحله داوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.