ساری؛

دعای خیر مردم بدرقه راه ورزشکاران

قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی 2015 جهان، موفقیت خود را مدیون دعای خیر مردم می داند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم رضایی دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی 2015 جهان در دیدار با مسئولان استانی و شهری، گفت: حضور در میادین بزرگی همانند المپیک و رقابت‌های جهان برای هر ورزشکاری سخت است.

وی افزود: همیشه نتایج مثبت دعای خیر مردم را در میادین بین‌المللی، جهانی و المپیک احساس می ‌کردم.

مرد طلایی وزن 96 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن، گفت: همیشه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم تا نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی در دنیا باشم.

وی با اشاره به دیدارهای سخت و طاقت‌فرسای مسابقات جهانی آمریکا، تصریح کرد: خداوند را شکر می کنم که در این رویداد بزرگ هم با مدال نقره دنیا به کشورم بازگشتم.

رضایی با اعلام اینکه پنجاه و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک از 16 شهریور ماه به مدت چهار روز با حضور فرنگی ‌کارانی از 68 کشور دنیا به میزبانی لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، افزود: ایران اسلامی پس از کشورهای روسیه، آذربایجان و اوکراین با کسب یک مدال نقره و دو برنز با 31 امتیاز چهارم جهان شد.

دارنده مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با اشاره به اینکه در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شدم، یادآور شد: با غلبه بر کشتی‌ گیرانی از کشورهای روسیه، کوبا، ترکیه و بلغارستان راهی دیدار فینال شده ولی در مرحله نهایی با شکت مقابل حریف ارمنساتی به مدال نقره دست یافتم.

وی هدایای مسئولان مازندرانی را به کودکان تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان آمل تقدیم کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، دعا ، خیر ، بدرقه ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.