اردبیل؛

بزودی مطالبات گندم کاران اردبیلی پرداخت می شود

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از مجموع مبلغ بهای گندم کشاورزان در سطح استان اردبیل ۱۶ میلیارد تومان باقی مانده که در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نوبخت در جلسه کارگروه هدایت و تصمیم‌گیری چگونگی اصلاح کیفیت آرد و نان شهرستان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه امسال با توجه به برداشت مناسب و مطلوب گندم، در کل استان 513 هزار تن گندم خریداری شده که این رقم خرید گندم در تاریخ استان بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه رتبه استان اردبیل در خرید گندم از رتبه یازدهم به رتبه چهارم ارتقا و افزایش یافته است، افزود: این موفقیت بزرگی برای استان اردبیل محسوب می‌شود که امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز برنامه‌ریزی‌های اصولی و درست شاهد تداوم افزایش برداشت محصول گندم در استان باشیم.

علی نوبخت در مورد پرداخت مطالبات گندمکاران تصریح کرد: مجموع مطالبات گندمکاران استان که مبلغ 578 میلیارد تومان بوده که تاکنون اغلب این مطالبات پرداخت شده به طوری که تا به حال 562 میلیارد تومان از بابت خرید گندم به حساب کشاورزان و گندمکاران استان واریز شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از تمامی مبلغ بهای گندم کشاورزان در سطح استان مبلغ 16 میلیارد تومان باقیمانده که با پیگیری‌های مقام عالی استان و فرماندار اردبیل تلاش می‌کنیم در آینده نزدیک این مبلغ هم به کشاورزان پرداخت شده و زمینه رضایتمندی آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت آرد تولیدی در استان بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با اقدامات لازم زمینه‌ای فراهم شود تا با تحویل آرد باکیفیت مناسب به واحدهای نانوایی استان زمینه پخت نان مطلوب و کیفی فراهم آمده و سلامت و امنیت غذایی مردم در این حوزه فراهم شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.