عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب

صفحه منتسب به محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور عکسی کمیاب از رهبر انقلاب منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی اش عکسی از رهبر انقلاب و شهید جهان آرا منتشر کرد و در این پست فوت پدر گرامی شهید جان آرا را نیز تسلیت گفت.
متن منتشر شده :
 
انالله وانااليه راجعون 
امروز صبح خبر تلخ رحلت مرد بزرگوار، ابوالشهداء ، يار و ياور محرومان و پشتيبان مردم خرمشهر قهرمان، از بيمارستان قلب تهران منتشر شد و موجى از اندوه را دربين همه اقشاراز جامعه ايثارگران تا آحاد ملت شريف ايران بوجود آورد . جهان آراء از جمله كسانى بود كه نميتوان او را يك تن شمرد كه سطح عمل صالح او بحدى بود كه او يك جماعتى بود براى اين ملت ، او بتنهايى يك لشكر بود. خستگى ناپذيرى ، از خودگذشتگى ، پايمردى در راهى كه قدم ميگذاشت ، از ويژگيهاى آن مرد بزرگ بود.
در خدمت به محرومان و براى تهيوع امكانات ، براى آغاز زندگى زوج هاى جوان ، سر از پا نميشناخت . قرض الحسنه را قرض دادن به عيال الله ميدانست و اين سنت حسنه را ترويج ميكرد. براى ايجاد اشتغال براى جوانان دل مي سوزاند و از هيچ كوششي فروگذار نميكرد .
از اغاز نهضت اسلامى ايران در كنار روحانيت و در لواى پرچم امام خمينى ره عليه گام برداشت و فرزندان رشيدى تربيت كرد كه، پيش از پيروزى انقلاب اسلامى ايران او و همه جهادگران را در مبارزه عليه رژيم منحوس شاهنشاهى ، وپس ازپيروزى انقلاب اسلامى ، در دفاع مقدس ، ودر مقابل هجمه دشمن بعثى صهيونيستى، همراهى كرده وجانهاى پاك خود را تقديم انقلاب اسلامى ايران و راه سرخ شهداء وصلحاكردند . اما او همچنان بزرگوارانه و متواضعانه خود را مديون اين راه واين آرمان ميدانست و همگان را به ايثار فراميخواند. انگار نه انگار كه او پدر سه شهيد از فرزندان و دهها شهيد در خانواده بزرگ جهان آراء بود.
محمد او، در دفاع از هر وجب از خاك خرمشهر و مرزهاى ايمان وانديشه پاك اين ملت، جان فشاند، وشرح حال او و يارانش ، نواى ماندگارى شد بر زبان مردم مظلوم خرمشهر و همه مردمان اين سرزمين . " ممد نبودى ببينى شهر آزاد گشته " زمزمه عاشقان شهداء ايران ، تا ابد در فرهنگ اين ملت جاودان خواهد ماند، همانطوركه كه ياد و نام بزرگمردانى چون ابوالشهداء جهان آراء ، در تاريخ اين ملت جاودان خواهد ماند. خدايش اورا در جوار رحمت خويش و در كنار انبياء و اولياء و شهداء و صديقين وصلحاء و محسنين و ابرار قرار دهد، كه او از همه اين گلستان گلها و غنچه هايى همراه داشت.
اينجانب مصيبت وارده ، ارتحال ان بزرگمرد . "جهان آراء كبير" را بهمه ملت ايران ، خانواده هاى شهداء و ايثارگران ، بويژه به خوزستانى ها و خرمشهرى هاى عزيز و على الخصوص به خاندان بزرگ جهان آراء و خانواده هاى وابسته و فاميل تسليت عرض نموده براى همگان صبر و اجر از درگاه ايزد سبحان مسئلت دارم . 
محمد شريعتمدارى

عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
خداوند رهبر عزیز را حفظ فرماید و به پدر شهیدان جهان آرا رحمت فرماید
و او را با فرزندان شهیدش محشور فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۲۱:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
درود بر ولایت فقیه و پیروانش