خفتگیران خشن غرب پایتخت با شلیک پلیس زمینگیر شدند

"چنگیز براوو" از خلافکاران سابقه دار به همراه نوچه اش که اقدام به خفتگیری از شهروندان غرب تهران می کردند، با شلیک پلیس پایتخت دستگیر و روانه کلانتری شدند.

خفتگیران خشن غرب پایتخت با شلیک پلیس زمینگیر شدند
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع چندین فقره سرقت به روش خفت گیری در محدوده ستارخان تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار ماموران تخصصی کلاننتری 118 ستارخان قرار گرفت.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ردپای دو تن از زورگیران سابقه دار محدوده غرب تهران به نام های "چنگیز" معروف به "چنگیز براوو" و "ارسلان"  مشخص شد.

در همین راستا نتایج اطلاعات بدست آمده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

در ادامه عوامل گشت نامحسوس کلانتری 118 ستارخان در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در آدرس شهرک لاله متهم ردیف اول را در حالیکه سر سختی و مقاومت نشان می داد و با ایجاد درگیری با مامورین قصد فرار داشت، با شلیک 3گلوله به صورت هوایی زمین گیر و سپس نفر  دوم را نیز دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری 118ستارخان منتقل کردند.

سرهنگ حسن رضا جوانمرد سرکلانتردوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرونده متهمان پس از اقدامات مقدماتی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamidreza zarei
۱۳:۱۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
Akhbar sayt alee bood