قائم مقام وزیر صنعت مطرح کرد:

برنامه وزارت صنعت برای توسعه کسب و کار الکترونیکی

قائم مقام وزیر صنعت با تاکید بر اینکه در کسب و کار الکترونیکی هزینه خرید و فروش کاهش یابد گفت: وزارت صنعت برای ساماندهی و نظارت این بازار برنامه ویژه‌ای دارد.

مجتبی خسرو تاج قائم مقام وزیر صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه وزارت صنعت برای توسعه تجارت الکترونیکی گفت: با توجه به شکل‌گیری روش‌های نوین بازاریابی هزینه‌های فروش کالا و مبادله ان در تجارت مجازی و اینترنتی کاهش می‌یابد و در این راستا وزارت صنعت برای ساماندهی این بازار برنامه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: درحال حاضر شاهد تحولی در نظام اقتصادی کشور و جایگزین فروش و بازاریابی اینترنتی به جای فروش سنتی هستیم.

خسروتاج تصریح کرد: وزارت صنعت برای ساماندهی بازار الکترونیکی خرید و فروش برنامه ویژه دارد تا به مردم اطلاع‌رسانی شود که کدام سایت‌ها به طور رسمی درحال فعالیت هستند.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد:برای فعالیت و تجارت در فضای مجازی آیین‌نامه مصوبی وجود دارد که افراد برای تجارت الکترونیکی باید چارچوب آن را رعایت کنند.

وی افزود: مردم از سایت‌هایی که داری نماد اعتماد هستند می‌توانند با اطمینان خرید کنند چرا که وزارت صنعت بر فعالیت این سایت‌ها نظارت می‌کند.

قائم مقام وزیر صنعت با اشاره به خرید و فروش کالا در شبکه‌های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام گفت: وزارت صنعت برنامه‌ای برای ساماندهی تجارت به این شیوه دارد که در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار