آیت الله صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

حادثه مکه عطف به بی‌کفایتی های مستمر آل سعود در اداره حرمین است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: حادثه مکه عطف بی‌کفایتی‌های مستمر رژیم آل سعود در اداره حرمین شریفین است.

امروز مرحله جهش انقلاب است نه عقب‌گرد و انفعال/ حادثه مکه عطف به بی کفایتی های مستمر آل سعود در اداره حرمین است
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  آیت الله کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز 27 شهریور ماه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان نکات مشترکی را مورد توجه قرار دادند و به نیابت از حضرت ولیعصر(عج) ندای هل من ناصرشان به گوش همگان رسید و از همه هوشیاری و حفظ امادگی لازم در جبهه هایی که دشمن در ان قصد تاخت و تاز علیه ما را دارد خواستار شدند.

وی در همین باره افزود مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان سپاه روی انقلاب و اسلامی بودن آن تاکید کردند، سپاه تنها سازمان و نهادی است که وظیفه ذاتی اش حفاظت از مرزهای شرف جمهوری اسلامی است.

وی افزود: سپاه باید اطلاعات دقیق از توطئه‌های داخلی و خارجی را رصد کند و می‌بایستی چتر اطلاعاتی‌اش آنچنان قوی باشد که همه حرکات را زیر نظر داشته باشد و انقلابی که این همه خون به پایش ریخته شده را بیمه کند.

آیت‌الله کاظم صدیقی ادامه داد: هیچگاه مردم ما از روحیه انقلابی و مقابله با دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکای جنایتکار تا ظهور حضرت ولیعصر خسته نخواهند شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته در منطقه جبه‌های مقاومت جدیدی را باز کند ابراز کرد: ما در ابتدای راه قرار داریم و به پایان آن نرسیده‌ایم. ملتی که به استقلال رسیده و در راه آن شهید داده و مزه هیهات من الذله را چشیده و در یک تجربه عینی قدرت‌های بزرگ را در صحنه سیاسی از گردانه خارج کرده و همه ملت‌های عالم را علیه آن شورانده و شعار مرگ بر آمریکا را در همه جای دنیا تبدیل به فرهنگ کرده و همچنین با قطع رابطه با آمریکا صاحب تکنولوژی هسته‌ای و فناوری‌های گوناگون شده است ، حالا چطور می تواند بیاید و دست ذلت به آمریکا بدهد و با آرایش کردن آن، گذشته‌ها را فراموش کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه، باطن و حقیقت امام خمینی (ره) امروز در شخص مقام معظم رهبری تجلی پیدا کرده است گفت: حرکت امروز ما یک حرکت جهشی و نه انفعالی و ارتجاعی است. این حرکت درخور ملتی است که شهید داده است و ما این انقلاب را با وجود جوان‌های صاحب دل ، به پیش خواهیم برد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به جنایات آمریکا وتوصیف آن به جنایات بنی امیه گفت: جنایات امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی ، همان جنایات حرمله‌ها ، ابن زیادها و شمرهاست.

وی با بیان اینکه چنین جنایاتی شخصی نیست تاکید کرد: این جنایات در حقیقت یک جریان جانی در دنیا است. زیارت عاشورا و ایام عزاداری نفاق را افشا می‌کند و نیروهای بزدل را از حرکت انقلابی کنار می‌گذارد. این مسیر ادامه دارد و ملت ایران با امام خود و خون شهیدان پیمان بسته که همچنان در کنار سپاه و با روحیه انقلابی، عاشق شهادت باشد و همواره بینی آمریکا را به خاک بمالد.

آیت‌الله کاظم صدیقی با اشاره به حادثه اخیر مکه و جان باختن تعداد کثیری از زائرین بیت‌الله الحرام گفت: حادثه مکه عطف بی‌کفایتی‌های مستمر رژیم آل سعود در اداره حرمین شریفین است. گاهی با آتش‌سوزی صدها حاجی سوختند و گاهی با حمله ددمنشانه مامورین آل سعود ، عده زیادی به شهادت رسیده‌اند و گاهی هم با تخریب پل و ازدحام جمعیت در رمی‌جمرات، فاجعه عظیمی رخ داده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در همین‌باره افزود: حادثه اخیر مکه جهان اسلام را جریحه دار کرد. در این حادثه دست‌اندرکاران دربار دست داشتند و ما به همه بازماندگان این اتفاق که در بهترین نقطه عالم مهمان خدا بودند تسلیت می گوییم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ازاد
۲۲:۴۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۴
خدا لعنت کند رژیم ال سعود را .
آخرین اخبار