اردبیل؛

اردبیل میزبان اولین دوره عمومی مربیگری رسمی فدراسیون اسکواش

رئیس هیئت اسکواش استان اردبیل گفت: نخستین دوره عمومی مربیگری رسمی فدراسیون اسکواش در روزهای 9و 10 مهر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی پورجم افزود: این دوره در روزهای 9 و 10 مهرماه در اردبیل برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از 28 شهریور تا 1 مهرماه در محل استادیوم جهان پهلوان تختی اردبیل برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تقویم ورزشی این هیئت و به دلیل کمبود مربیان و داوران در سطح استان، دوره مربیگری پیش‌بینی شده برای توسعه این رشته ورزشی ایده‌آل بوده که از تمامی علاقمندان در سطح استان برای ثبت نام دعوت می‌شود تا این فرصت استثنایی فدراسیون را از دست ندهند.

پورجم تصریح کرد: این دوره به صورت تئوری و عملی با حضور علاقمندان از تمامی نقاط استان برگزار خواهد شد و به نفرات شرکت ‌کننده که مراحل آموزشی و آزمون این دوره را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه مربیگری رسمی فدراسیون اعطا می‌شود.

وی گفت: بنابر فراخوانی که از وب سایت‌های رسمی استان، نشریات و ادارات ورزش و امور جوانان شهرستان‌ها صورت گرفته، این دوره زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، دوره ، مربیگری ، اسکواش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.