جلسه کمیته انضباطی استقلال به تعویق افتاد

جلسه کمیته انضباطی ریوالدو سه شنبه یا چهارشنبه همین هفته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به اینکه قرار بود امروز جلسه کمیته انضباطی ریوالدو باربوسا بازیکن برزیلی آبی پوشان پایتخت به دلیل شرکت نکردن در تمرینات گروهی تشکیل شود اما این جلسه به دلیل سفر گودرزی رئیس کمیته انضباطی باشگاه استقلال به تعویق افتاد و قرار است پس از بازگشت رییس کمیته انضباطی از سفر این جلسه تشکیل و ریوالدو باید در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند .احتمال دارد جلسه کمیته انضباطی ریوالدو سه شنبه یا چهارشنبه همین هفته برگزار شود.

 
(حنیف به سازمان لیگ رفت )
حنیف عمران زاده عصر امروز برای پیگیری مطالبات و مشکل مالیاتی اش به سازمان لیگ رفت و گفته شده وی با علی پور رئیس کمیته نظارت و ارزشیابی سازمان لیگ نیز دیداری داشته است.

 
(مربیان استقلال تیم راه اهن را آنالیز می کنند )
محمد نوازی به همراه مهدی ارژنگی نیا امروز به ورزشگاه شهدای قدس می روند تا از نزدیک نظاره گر بازی دو تیم راه آهن و استقلال خوزستان در رقابت های جام حذفی باشند مربیان استقلال امروز برای آنالیز تیم راه آهن به ورزشگاه خواهند رفت چرا که استقلالی ها سوم مهرماه در مسابقات لیگ برتر به مصاف این تیم می روند و مربیان آبی پوش در نظر دارند تیم راه آهن را بیشتر مورد آنالیز قرار دهند.


(تسلیت جهانیان و باشگاه استقلال به سخنگوی دولت و معاون رییس جمهور ) 
جهانیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به نمایندگی از اعضای هیات مدیره این باشگاه درگذشت برادر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و معاون رییس جمهور را تسلیت گفت.

(بخشی از مطالبات فردا پرداخت می شود )
به نظر می رسد در جلسه ای که امروز نظری جویباری با برخی بازیکنان داشته گفته شده است که فردا بخشی از مطالبات بازیکنان به حساب هايشان واریز می شود و مابقی طی هفته آینده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار