اعتدالپور: نه تنها امکانات نداریم، شانس هم با ما یار نیست

رئیس هیئت دوچرخه سواری چهارمحال بختیاری گفت: علاوه بر اینکه فاقد امکانات و پول هستیم وقتی صحبت هم می کنیم شانس نمی آوریم.

منوچهر اعتدالپور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: این استان متاسفانه فاقد جاده و پیست دوچرخه سواری است و از طرفی پول هم نداریم که امکانات هر چند اندکی را برای رکابزنان استان فراهم کنیم.
 
وی افزود: مذاکراتی چند روز گذشته با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ( خسرو قمری) داشتم تا امکاناتی در اختیارمان بگذارند و تا به حال وعده 2 عدد دوچرخه را به ما داده‌اند.
 
اعتدالپور در ادامه بیان کرد: 2 نفر از تیم بانوان استان نیز هم اکنون در تیم ملی تهران هستند تا خود را برای مسابقات آینده آماده کنند.
 
وی در خصوص مدال آوران استان چهارمحال بختیاری خاطر نشان کرد: تا به حال رکابزنی که جزو مدال آوران باشد نداشته ایم ولی سال گذشته( پیرامون) یکی از ورزشکاران این استان در اردوی تیم ملی بود اما امسال مقام نیاورد که شرکت کند و حذف شد.
 
اعتدالپور در ادامه به مربی تیم ملی سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: یکی مربیان تیم ملی دوچرخه سواری سال گذشته خواست تا مذاکراتی کند و تیم ملی را به جاده برد تا تمرین دوچرخه سواری را در آنجا ادامه بدهند که ناگهان یکی از رکابزنان( ایزدی) از مسیر اصلی منحرف می شود و تصادف منجر به فوت می کند که مربی مجبور به پرداخت نصف دیه یعنی 50 میلیون تومان می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار