اولین دوره رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا-مالزی

سلیمانی:تمام تیم ها رقیب جدی محسوب می شوند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز اولین رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

سلیمانی:تمام تیم ها رقیب جدی محسوب می شوندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: روز گذشته  وارد مالزی شدیم  . خوشبختانه امکانات هتل و شرایط میزبانی مطلوب است . عصر دیروز پس از استراحتی کوتاه اولین تمرین خود را برگزار کردیم. معتقدم تمام تیم ها با  حضور در این دوره از مسابقات تلاش می کنند که عملکرد خوبی داشته باشند. ما نیز با تجربه ای که داریم سعی خواهیم کرد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه درباره بازی با هنگ کنگ گفت: بازی فردا بدون شک راحت و آسان نخواهد بود. من فکر می کنم هنگ کنگ با دوندگی بالایی که دارد، برابرش بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت:تمامی تیم ها در این گروه و یا گروه دیگر سخت هستند و یک رقیب جدی برایمان محسوب می شوند. مالزی از شرایط میزبانی خود استفاده می کند، ازبکستان تیم جنگنده و خوبی است و هنگ کنگ نیز دوندگی بالایی دارد. امیدوارم شاهد بازیهای خوبی در این دوره از مسابقات باشیم.

**اعلام برنامه تمرینی تیم ملی فوتسال بانوان

تیم ملی فوتسال بانوان بعدازظهر امروز از ساعت 19:00 به وقت محلی و  15:30 به وقت تهران دومین تمرین خود را پیش از مصاف برابر هنگ کنگ برگزار می کند.

با اعلام کادر فنی، بازیکنان از ساعت 17:00 به مدت یک ساعت در Tv Room حضور داشته و آخرین برنامه های تمرینی  خود را به صورت تئوری بررسی خواهند کرد و سپس به سمت سالن برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا حرکت می کنند تا دومین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی انجام دهند.

** نشست هماهنگی سرپرستان و سرمربیان تیم ها برگزار شد

بنابراین گزارش جلسه هماهنگی سرپرستان و سرمربیان تیم های مالزی، ژاپن، ایران، هنگ کنگ، ازبکستان، ویتنام و چین صبح امروز از ساعت 10:00 به وقت محلی و ساعت 6:30 به وقت تهران در سالن کنفرانس هتل Golden Horses برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسئولین برگزار کننده مسابقات و داوری نکاتی را درباره نحوه این دوره از رقابتها بیان کرده و سپس سرپرستان تیم ها رنگ لباس بازیکنان در مصاف با حریفان را معرفی کردند.

بر همین اساس ایران در اولین دیدار خود فردا دوشنبه 30 شهریور ماه از ساعت 19:00 به وقت محلی و از  ساعت 15:30 به وقت تهران به مصاف هنگ کنگ می رود.

 ملی پوشان در این دیدار با لباس یکدست سفید به مصاف قرمز پوشان هنگ کنگ می روند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار