اصفهان؛

دستگيري شرور قانون شكن در اصفهان

فردي كه با اقدامات شرارت آميز باعث نا امني در يكي از محله هاي شهر اصفهان شده بود دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "اكبر عاصمي"رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي با اقدامات شرارت آميز و ايجاد درگيري مسلحانه و قدرت نمايي با سلاح سرد ،باعث ايجاد ناامني در يكي از محله هاي شهر اصفهان شده بود موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از انجام تحقيقات ميداني، مخفيگاه اين فرد شناسائي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات ضربتي و شبانه دستگير شد.

سرهنگ عاصمي خاطر نشان كرد: در بازرسي به عمل آمده از محل سكونت متهم شش قبضه سلاح سرد از نوع قداره ، سه قبضه چاقوي نامتعارف،يك قبضه بنجه بكس، يك عدد پايپ مخصوص استعمال شيشه، يك قوطي افشانه اشك آور دفاع شخصي و مقاديري مشروبات الكلي كشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه شرارت ، مزاحمت و رعب و وحشت در بين مردم از جمله جرايم خاص محسوب شده و قانون براي مرتكبان اين اعمال مجازات سنگيني در نظر گرفته افزود : پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دستگیری ، شرور ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.