امیر دریاداردوم حسین آزاد

نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس سرنوشت نظام را رقم زد

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: اگر نیروی دریایی ارتش در ابتدای جنگ طومار دشمنان را در دریا نمی پیچید و اقتدار کشور را تثبیت نمی کرد شاید سرنوشت نظام به گونه ای دیگر رقم می خورد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: اگر نیروی دریایی ارتش در ابتدای جنگ طومار دشمنان را در دریا نمی پیچید و اقتدار کشور را تثبیت نمی کرد شاید سرنوشت نظام به گونه ای دیگر رقم می خورد.
امیر دریاداردوم حسین آزاد صبح یکشنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ما به شهدای دفاع مقدس مدیون هستیم، بیان داشت: جنگ برای مصیبت نبود، جنگ برای کشور نعمت و گنج بود، در این هشت سال ملت جانانه ایستادند و درس ایستادگی، مقاومت و دینداری را به مردم جهان دادند.

امیر دریادار دوم آزاد اظهار داشت: پیروزی انقلاب، بازگشت به ارزشهای دینی و اسلامی بود، دعوت امام راحل از تمام دنیا نیز برای بازگشت به این اصول بود. دستاوردهای انقلاب دفاع از دین، معرفی اسلام ناب و دفاع از مظلومان بود که در تقابل با اندیشه های نامشروع غرب بود.

وی افزود: وحدت فرماندهی و تبعیت از مرجعیت، حذف تفکر لیبرالی، مردمی کردن دفاع که با تدبیر امام راحل شکل گرفت، وحدت نیروهای نظامی اعم از سپاه و ارتش حول مرجعیت دینی و امام راحل از دستاوردها و عوامل موثر در پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، عنوان کرد: تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تضمین استقلال کشور دستاوردهای بین المللی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود. 

وی ابراز داشت: اعتقاد داشتن به نقش ایران به تامین امنیت منطقه حاصل سی و پنج سال انقلاب شکوهمند، تدابیر مقام معظم رهبری و دفاع مقدس و فرهنگ دینی و عاشورایی است.

امیر دریادار دوم آزاد عنوان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری، ایران را به خودکفایی تولیدات تجهیزات نظامی رسانده است و امروز شاهد آن هستیم که نه تنها هیچگونه نیازی به خرید تجهیزات نظامی نداریم بلکه صادرات تجهیزات نظامی را هم داریم.

وی بیان داشت: به عنوان یک کارشناس نظامی می گویم اگر نیروی دریایی ارتش در ابتدای جنگ هشت ساله طومار رژیم بعث و دیگر دشمنان را در دریا نمی پیچید و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را تثبیت نمی کرد، شاید سرنوشت نظام به گونه ای دیگر رقم می خورد، از این نظر در هرجا که باشد دفاع خواهیم کرد، ارتش تثبیت کننده قدرت نظام در دریا بوده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار