اسپانیا فاتح یوروبسکت 2015 شد/ جام سی‌ونهم در سرزمین غروب خورشید

تیم بسکتبال اسپانیا با پیروزی مقابل لیتوانی در دیدار نهایی جام ملت‌های اروپا قهرمان یوروبسکت 2015 شد.

اسپانیا فاتح یوروبسکت 2015 شد/ جام سی‌ونهم در سرزمین غروب خورشیدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار پایانی رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های اروپا ساعت 21:45 (به وقت تهران) در سالن پیر مائوری لیل فرانسه آغاز شد.

اسپانیا که در دیدار نیمه‌نهایی فرانسه میزبان را شکست داده بود، بازی فینال را هم مقتدرانه بازی کرد در شروعی طوفانی کوارتر نخست را 19 بر 8 به سود خود تمام کرد. در کوارتر دوم، شاگردان جوناس کازلائوسکاس هرچه داشتند رو کردند و در غیاب پائول گسول که دقایقی در این کوارتر به استراحت پرداخت، 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا با کسب 33 امتیاز مقابل 41 امتیاز اسپانیا در نیمه نخست، همچنان به ادامه بازی امیدوار باشند.

کوارتر سوم هم داستانی مشابه 10 دقیقه اول داشت و این اسپانیا بود که با بازی خوب گسول، فرناندز و یول با حساب 19 بر 10 به پیروزی رسید تا کار را در پایان کوارتر سوم تمام کند.

در 10 دقیقه پایانی هم لیتوانی سعی کرد نمایشی حیثیتی برابر حریف خود داشته باشد. کوارتر پایانی هم با تساوی 20 بر 20 به پایان رسید اما در پایان این اسپانیا بود که در مجموع با برتری 80 بر 63 برنده این مسابقه و فاتح سی و نهمین دوره جام ملت‌های اروپا شد.

تیم فرانسه هم در دیدار رده‌بندی، امروز موفق شد برابر صربستان به برتری برسد و پس از اسپانیا و لیتوانی، روی سکوی سوم بسکتبال اروپا بایستد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار