خلف زاده:حضور سرمربی چینی تیم ملی تالو را تکان داد

دارنده دو مدال طلای مسابقات جام پارس گفت:حضور سرمربی چینی در کسب نتایج خوب تالوکاران ایرانی در جام پارس بسیار موثر بود.

رضا خلف زاده تالوکار تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با وجودیکه چندین سال در کنار بهترین مربیان تالوی ایرانی تمرین کرده ام اما حضور سرمربی چینی و تمرین کردن با یک چینی که قدرت برتر جهان در ووشو بخصوص در بخش تالو ست، تجربه ای تکرار نشدنی بود و تمرینات متفاوتی را در کنار وی تجربه کردیم.

وی افزود: پنجمین دوره رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس در سطح بسیار بالایی برگزار شد و تالوکاران کشورهای مختلف که قبلا حرفی برای گفتن نداشتند بسیار خوب ظاهر شدند و نتیجه خوبی که ایران در تالو گرفت،فقط و فقط بدلیل تمرینات خاص و سخت سرمربی چینی بود که امیدوارم فدراسیون شرایط ادامه همکاری با آنان را داشته باشد.

دارنده دو مدال طلا و یک نقره در جام پارس گفت:از ابتدای تیرماه در اردوی تیم ملی حضور دارم و با صلاحدید سرمربی چینی من و سایر تالوکاران به هیچ مرخصی و تعطیلی نرفتیم و تمرینات سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشتیم که تمام این تلاش ها در جام پارس نتیجه داد و خود من شاهد بودم که ایرانی ها در اجراي فرم از نظر قدرت بدنی و نفس گیری هیچ مشکلی نداشتند و در حال حاضر از آن همه سخت گیری احساس رضایت می کنم.

خلف زاده در خصوص اینکه احتمال حذف برخی از تالوکاران از اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی  وجود دارد، تاکید کرد: من فقط به کسب نتیجه خوب و قابل قبول در جهانی می اندیشم و مطمئنم از اردوها خط نمی خورم و فقط می خواهم نتیجه تلاشم را در آنجا بگیرم.

گفتنی است: مسابقات بین الملی ووشوی جام پارس طی روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریورماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم ایران موفق به کسب 15 مدال طلا، 10 نقره و سه برنز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلف زاده ، ووشو ، جام پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار