برگزیدگان «جشنواره شعر نماز و نیایش» در عید غدیر معرفی می‌شوند

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: 100 شاعر و 200 اثر به مرحله داوری که متشکل از شعرای بزرگ کشور هستند به جشنواره شعر نماز راه پیدا کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سبحانی‌نیا دبیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جشنواره نماز گفت: اولین جشنواره استانی نماز و نیایش در قالب شعر نماز مورد استقبال 100 شاعر کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: 100 شاعر و 200 اثر به مرحله داوری که متشکل از شعرای بزرگ کشور هستند به جشنواره شعر نماز راه پیدا کردند. 

دبیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی افزود: به مناسبت ایام عید غدیر خم در مراسمی از شاعران صاحب‌نظر و بزرگ این حوزه دعوت می‌کنیم تا شعرا آثار خود را قرائت کنند.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا ادامه داد: با فراخوانی در خصوص جشنواره شعر نماز با محوریت نماز و نیایش داده شد و آثار در دو گروه سنی زیر 20 سال و بالای 20 تقسیم شد که اهمیت بیشتر این تقسیم‌بندی در جذب آثار افراد غیرحرفه‌ای مورد بحث قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر، شاعرانی که در پایان جشنواره شعر نماز برگزیده می‌َشوند و برگزیدگان در دیگر شهرهای کشور تحت عنوان «شب شعر عاشورایی» دور هم جمع می‌َشوند که امیدواریم بتوانیم بحث عکس، معرفی کتاب و غیره را در این مراسم داشته باشیم.






انتهای پیام/
برچسب ها: خراسان ، جشنواره ، داوری ، نماز ، محرم ، صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار