تبریز؛

راه اندازی سایت دائمی نمایشگاه‌های صنایع دستی آذربایجان شرقی

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از راه اندازی سایت دائمی نمایشگاه‌های صنایع دستی آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کلیه علاقمندان می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات مورد نیاز درباره ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز به سایت این نمایشگاه مراجعه کنند.

به آفرین با اعلام این خبر افزود: این سایت با اتمام کار ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز، با تغییر نام، به اطلاع‌رسانی در خصوص تمامی نمایشگاه‌های صنایع دستی تحت نظر اداره‌کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی خواهد پرداخت.

به آفرین تشریح کرد: نام این سایت از ششمین نمایشگاه صنایع دستی تبریز به نمایشگاه‌های صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تغییر کرده و امکان ثبت نام در خصوص دیگر نمایشگاه‌های صنایع دستی این استان که در طول سال برگزار می‌شود، فراهم می‌شود.

وی راه اندازی چنین سایتی با این امکانات و اطلاع رسانی گسترده و تخصصی نمایشگاهی را برای نخستین بار در حوزه نمایشگاه های صنایع دستی کشور اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از نظرات هنرمندان غرفه دار شرکت کننده در ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، غرفه‌های برگزیده، نظرات مدیران و مسئولان بازدید کننده از نمایشگاه به این سایت مراجعه کنند.

به آفرین همچنین معرفی صنایع دستی کشور و استان آذربایجان شرقی و نیز ارائه اطلاعات مفید و خواندنی درباره صنایع دستی و نمایشگاه‌های مرتبط با آن در استان را از جمله مطالبی خواند که در طول سال در این سایت بارگذاری می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی یادآور شد: درباره نمایشگاه، اخبار، دانستنی‌ها، گالری، امکان عضویت در سایت و تماس با مسئولان برگزاری نمایشگاه‌ها ، قسمت‌های مختلف این سایت را تشکیل می‌دهند.

به آفرین اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر به نشانی این سایتwww.hcft.irمراجعه کنند.
انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.