یک میلیون روستایی و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه

معاون مدیر عامل بیمه روستایی و عشایر کشور گفت:حدود یک دهه از تشکیل صندوق و بیمه روستایی و عشایر کشور می‌گذرد و در طول این مدت از 5/4 میلیون نفر جامعه هدف، یک میلیون نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

یک میلیون روستایی و عشایر تحت پوشش صندوق بیمهعباس اورنگ معاون مدیر عامل بیمه عشایر و روستایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌حدود یک دهه از تشکیل صندوق و بیمه روستایی و عشایر کشور می‌گذرد و در طول این مدت از 5/4 میلیون نفر جامعه هدف، یک میلیون نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در حال حاضر روان سازی امور و تسهیلات شبکه ارتباطی ما با مردم بواسطه 3 هزار کارگزاری فعال ازعمده‌ترین اولویت‌های ما به شمار می‌رود.

اورنگ گفت:‌برخی از اختیارات و امور از سازمان مرکزی به استان ها،‌تفویض شده و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، در آینده‌ای نزدیک تحولی عظیم در حوزه بیمه روستائیان و عشایر کشور محقق خواهد شد.

معاون مدیرعامل بیمه روستایی و عشایر  کشور بیان کرد: عمده‌ترین معضل پیش‌روی این مجموعه، دشواری پرداخت حق بیمه از سوی عشایر و روستائیان است که به دلایلی همچون خشکسالی، بحران کم آبی و نارسایی در عرصه اقتصاد خانواده روستایی، جامعه هدف ما با مشکلات خاص به خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

اورنگ یادآور شد: شرایط موجود، می‌طلبد تا سیاستگذاری‌ها در خصوص بیمه عشایر و روستایی کشور با تغییرات اساسی همراه شود تا مشکلات مورد اشاره به حداقل ممکن کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار