مشهد؛

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر امام رضا(ع) در روز عرفه و دهه ولایت

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس گفت: مراسم روح بخش دعای عرفه با حضور زائران و مجاوران درحرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان ]ای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال حسینی با بیان اینکه این مراسم معنوی فردا از ساعت 14 در بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) آغاز می شود، افزود: حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در این مراسم معنوی به ایراد سخنرانی می پردازد و حجت الاسلام والمسلمین اسلامی فر نیز دعای عرفه را قرائت می‌کند.

وی گفت:این مراسم پرفیض دعای عرفه حرم مطهر رضوی از پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی aqr.ir و شبکه های سراسری صدا و سیما و رسانه های مجازی پخش می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس با اشاره به برنامه های دهه ولایت در حرم مطهر رضوی، افزود:ویژه برنامه ای با عنوان شکوه غدیر در صحن جامع و رواق امام خمینی(ره) و مراسمی با تبیین ابعاد مختلف امامت و ولایت با حضور سخنرانان حجت الاسلام میرباقری، حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام مقری و حجت الاسلام فرزانه و مداحی سرایی ذاکران اهل‌البیت(ع) هرشب بعدازنماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حدود 200 حلقه‌های معرفت تبین و پاسخگویی با موضوع امامت و ولایت در حرم مطهر برگزار می‌شود گفت:همچنین نشست‌های تخصصی با حضور آیت الله کعبی و حجت الاسلام میرباقری در بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی و دانشکده رضوی برای زائران ایرانی و غیرایرانی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس افزود: در این ایام دهه ولایت از قربان تا غدیر همه روزه سلسله جلسات پرسمان رضوی عید غدیر و قربان با کارشناسان برجسته دینی برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به ویژه برنامه عید غدیردر حرم مطهر رضوی افزود: در روز عید غدیر در صحن غدیر خطبه غدیر خوانده می‌شود و زیارت خاصه امیرالمومنین(ع) هم در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: در شب و روز عید محفل قرآنی است و در روز عید ساعت 9 صبح جشن باشکوه عید غدیر در اماکن آستان قدس با حضور تولیت آستان قدس رضوی، شخصیت‌های مذهبی استان و کشور، خدام و زائران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.