سنندج؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «ایوان نجف» در کردستان

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «ایوان نجف» به مناسبت عید غدیر خم، ویژه جشن «ولایت علوی، اکمال دینی نبوی» در بقاع متبرکه استان کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ سلمان روحی گفت:در راستای برگزاری مسابقه کتابخوانی ایوان نجف از اول مهرماه دو هزار جلد از این کتاب در سطح بقاع متبرکه استان برای شرکت کنندگان در مراسمات بقاع توزیع خواهد شد.

وی افزود: موضوعات این کتاب در زمینه‌های خطبه پیامبر در روز غدیر، سبک زندگی اسلامی، آیات و احادیث قرآن، سیره زندگی امام علی(ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: موضوعات این کتاب قبل از چاپ از سوی اداره کل اوقاف و امو خیریه استان کردستان تحلیل محتوا و مورد پذیرش قرار گرفته سپس به چاپ رسیده است.

روحی ادامه داد: در پایان مطالب این کتاب از موضوعات آن سؤالاتی مطرح شده که شرکت‌کنندگان جواب‌های صحیح را به معاونت فرهنگی اداره اوقاف تحویل می دهند و در پایان به قید قرعه نفرات برگزیده معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان درپایان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای برگزیدگان این مسابقه جوایزی شامل کمک هزینه سفر حج عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، قلم هوشمند قرآن و جوایز نفیس دیگری در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.