ساری؛

شناسايی 620 شهيد ورزشكار در مازندران

ساری ميزبان كنگره شهدای ورزشكار كشور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مديركل ورزش و جوانان مازندران گفت: با محوريت شهيد شاخص ورزش مازندران در كنگره شهدای ورزشكار كشور ميزبانی شايسته ای برای مهمانان در ساری خواهيم بود.

حبيب حسين زادگان با اشاره به برگزاری سومين كنگره شهدای ورزشكار كشور به محوريت شهيد شاخص ورزش كشور از مازندران بهرام اسدپور گلوگاهی گفت: اين كنگره با حضور مسئولان كشوری، استانی و شهرستانی آذرماه در ساری برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی درغرب استان با محوریت شهید شاخص ورزش کشور خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور شش کشور جهان در رامسر برگزار خواهد شد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران در خصوص سفر هیات دولت به مازندران و مطالبات این اداره کل، گفت: طرح تخصصی برای شهرستان جویبار، بازسازی استادیوم شهید متقی و بخشی از طرح های ملی که نیاز به اعتبارات ملی دارد در اولویت است.

رئيس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران نيز گفت: در دو ماه اخیر ۶۲۰ شهید ورزشکار در استان شناسایی شد و به دنبال تکمیل اطلاعات و آثار کامل آن‌ها هستیم.

سید جواد حسینیان افزود: تاپایان آبان ماه سال جاری ۲۰ یادواره و یک یادواره ویژه در گلوگاه برگزار می‌کنیم.

وی بابیان اینکه سه هزار بنر، پوستر و بر شور به سراسر کشور با اطلاعات شهید اسدپور

گلوگاهی ارسال شد، افزود: از برنامه‌های ستاد کنگره شهدای جامعه ورزشی پرده‌برداری از آلبوم شهید شاخص کشور است.

حسینیان رونمایی از تمبر شهید بهرام اسد پور گلوگاهی، برگزاری نمایشگاه آثار شهدای ورزشکار، تهیه و چاپ تابلوی شهدای ورزشکار با محوریت این شهید، پرده‌برداری از تمثال و ساخت مجسمه شهید از برنامه‌های شب یادواره اعلام کرد و افزود: تمثال شهید بهرام اسدپور

گلوگاهی در مدخل ورودی شهر آمل، سوادکوه، چالوس و گلوگاه نصب خواهد شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.