تغییر نام جایزه علامه طباطبایی به عنوان جایزه یک عمر فرصت علمی

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تغییر نام جایزه علامه طباطبایی به عنوان جایزه یک فرصت ملی گفت: این همکاری روند انتخاب اساتید را آسان تر می کند.

سعید سهراب پور قائم مقام بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: جایزه ملی علامه طباطبایی ویژه اساتید نمونه کشور است و با تغییر نام جایزه علامه طباطبایی به عنوان یک عمر فرصت علمی روند انتخاب اساتید آسان‌تر می شود.

سهراب‌پور با اشاره به سخت بودن آیین نامه جایزه علامه طباطبایی تصریح کرد: آیین نامه مربوط به جایزه علامه طباطبایی بسیار سخت‌گیرانه است و به دلیل سخت‌گیری های موجود در این آیین نامه هر سال تعداد اساتید برای این جایزه کاهش می‌یابد. 

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تاکید کرد: تغییر نام جایزه علامه طباطبایی 22 نفر است که با وجود سخت‌گیری های موجود در آیین نامه این جایزه در سال‌های آینده کمتر خواهد شد. 

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تعداد اساتیدی که امسال برای جایزه علامه طباطبایی انتخاب شده‌اند عنوان کرد: امسال حدود 22 استاد برای جایزه علامه طباطبایی انتخاب شده‌اند که این جایزه آبان ماه سال جاری به برگزیدگان اعطا خواهد شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار