گیلان؛

برگزاری همایش فرهنگی و هنری ایثار هفته دفاع مقدس امروز در رشت

همایش فرهنگی و هنری ایثار و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز در مجتمع خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در این همایش یکروزه که به همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگذار استان گیلان و با حضور مدیران و مسئولان و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم استان در رشت برگزار شد برنامه هائی همچون تئاتر، موسیقی زنده حماسی و مداحی  و سرود به اجراء در آمد.

دبیر جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش و خدمتگزار گيلان در این مراسم  با گرامیداشت  هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره  شهدا گفت: امنیت و آرامش ما مدیون جانفشانی شهداء، جانبازان و  ایثارگران است. 

محمد رمضانی ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و فعالیت های فرهنگی - اجتماعی را از جمله ماموریتهای این جمعیت مردم نهاد بر شمرد و افزود: در حال حاضر بیش از 840 نفر از اعضای خانواده های شهدا و ايثارگران و همچنين قشرهای مختلف مردمی عضو این جمعیت هستند.

وی با بیان اینکه همه فرزندان ایران ،فرزندان شهدا هستند، شعار جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش و خدمتگزاراست تصریح کرد: گيلان شانزدهمين استانی است که جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش و خدمتگذار در آن فعاليت می کند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: رشت ، گیلان ، شهادت ، ایثار ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.