هشدار آیت الله مکارم شیرازی:

درباره طمع دشمن برای نفوذ در کشور

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند: مراقب طمع آمریکا برای نفوذ به ایران پس از توافق هسته ای باشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت‌الله مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه امروز خود که در شبستان مسجد اعظم قم برگزار شد اظهار داشتند: باید در مقابل نقشه آمریکا برای نفوذ به ایران از طریق توافق هسته‌ای هوشیار بود.

ایشان با تأکید بر اینکه مردم و دولتمردان و جناح‌های سیاسی در این مورد هوشیار باشند، افزودند: دشمن بعد از توافق هسته‌ای امیدوار شده است که راه نفوذ به ایران باز شده و به طمع افتاده است.

 آیت الله مکارم شیرازی تصریح کردند: آنچه آمریکا درباره گزینه نظامی می‌گوید، بلوف، رجزخوانی و ادعاست، در اصل به‌دنبال سست کردن پایه‌های دین و مذهب هستند.

ایشان با اعلام اینکه پشتوانه نظام دین و مذهب است خاطرنشان کردند: در صورتی که این پشتوانه از بین برود نظام نیز نابود می‌شود.

 آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه نباید زمینه‌ساز سیاست‌های اجنبی باشیم" گفتند: نباید دلبسته توافقاتی که با این دشمنان شده، باشیم. دولتمردان، رسانه‌ها و حوزه‌های علمیه باید مراقب باشند زیرا دشمن برنامه‌های پیچیده‌ای دارد و این برنامه‌ها را در ماهواره‌های خود پیگیری می‌کنند.

ایشان خاطرنشان کردند: فرزندان انقلاب هرگز اجازه نمی‌دهند که دشمن به نقشه‌های شوم خود برسند اما بیداری و هوشیاری در این مورد لازم است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.