شیراز؛

دستگيري اخاذ مأمورنما در شيراز

فردي كه كه با غصب عنوان ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي به باغ هاي مجالس عروسي و رستوران هاي سطح شهر مراجعه و از آنان تحت عناوين مختلف اخاذي مي كرد، در شيراز شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران مطلع شدند فردي با مراجعه به باغ هاي مجالس عروسي و رستوران هاي سطح شهر تحت عنوان مأمور اداره نظارت بر اماكن عمومي از شهروندان اخاذي مي كند.

سرهنگ علي ذوالقدري ادامه داد: مأموران پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي و همچنين هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه فرد مورد نظر را در حالي كه قصد تحويل گرفتن مبلغ يك ميلیون تومان از فردي ديگر را داشت، شناسايي و دستگير كردند.

وي با بيان اينكه متهم به مرجع قضائي معرفي شد، افزود: يكي از ملاك هاي بسيار مهم در ايجاد امنيت پايدار در جامعه اعتماد عمومي و به تبع آن مشاركت حداكثري مردم با پليس است.

سرهنگ ذوالقدري گفت: شهروندان در صورت مواجه شدن با اينگونه موارد فرد مراجعه كننده را شناسايي و از وي كارت شناسايي بخواهند.

وي افزود: تلفن 110 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان پيرامون فعاليت افراد مخل نظم و امنيت در جامعه است.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: دستگیری ، اخاذ ، مامورنما ، در ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.