شعله های آتش روانه کارگاه رنگ مبل + تصاویر

آتش سوزی کارگاه رنگ کاری مبل در یافت آباد با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 41: 23 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های 87، 62، تانکر آب و خاور تنفسی را به محل حادثه در یافت آباد، ابراهیم آباد، خیابان عباسی اعزام کرد.

امیر عباس سرافرازی(افسر آماده منطقه 4 عملیات) در این باره گفت: در کارگاهی مسقف به مساحت تقریبی 250 متر مربع با کاربری رنگ کاری انواع مبل و صندلی که در آن مقدار زیادی از مواد اولیه و مصنوعات چوبی نیز وجود داشت به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور شده بود.

شعله های آتش روانه کارگاه رنگ مبل + تصاویر


شعله های آتش روانه کارگاه رنگ مبل + تصاویر


شعله های آتش روانه کارگاه رنگ مبل + تصاویر


وی افزود: با توجه به اینكه در مجاورت این كارگاه، چندین كارگاه مبل سازی و مقدار زیادی رنگ و مواد اولیه قابل اشتعال قرار داشت، هر لحظه امکان سرایت آتش سوزی به آن بیشتر می شد و امکان داشت آتش سوزی وسیعی را رقم بزند.


سرافرازی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ اقدام به قطع جریان برق و ایمن سازی محل حادثه کردند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را خاموش کرده و از سرایت آتش به كارگاه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند و پس از دادن تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار