تبریز؛

ضرورت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای آشنایی نسل جدید

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تبیین ایثارگری های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ارسلان فتحی پور، در حاشیه دیدار جمعی از ایثارگران گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید با راهکارهای مناسب و به نحو شایسته نسل جدید را که دوران دفاع مقدس را ندیده اند آشنا نماییم و هفته مقدس بهترین فرصت برای فضاسازی مناسب دراین زمینه است.

وی، گفت: همه ما مدیون شهدای 8 سال دفاع مقدس، ایثارگران و رزمندگان و جانبازان عزیز هستیم و امنیت و اقتدار و صلابت امروز ما در سایه ایثارگریهای آنهاست، باید این حماسه ها را پاس بداریم.

نماینده کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، افزود: 8 سال دفاع مقدس به فرماندهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ایثارگری های رزمندگان اسلام تنها جنگی بود که ملت ایران با سلاح ایمان و تقوی بر دشمن تا بن دندان مسلح غلبه کرد و نگذاشت حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به اشغال دشمن درآید و نهایتاً در مقابل سلاح ایمان و تقوی دشمن به زانو درآمد.

این مقام مسئول یادآور شد، نباید این ایثارگری ها از یاد برود بلکه با برنامه های متعدد و نشان دادن این ایثارگری ها به نسل جدید این فرهنگ را به نسل جدید منتقل نمائیم.

وی، تأکید کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه طنین انداز است قطعا دشمنان نظام و انقلاب دوباره چشم طمع و دست اندازی به کشورمان را نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.