رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

اداره کل تعزیرات حکومتی ناظر بر قیمت دام

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی در روند قیمت ها در روز عید قربان نظارت کامل دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران امروز در بازدید از مراکز موقت خرید و کشتار دام درجمع خبرنگاران در خصوص هماهنگی‌های سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان تهران وشهرداری تهران اظهار داشت: با همکاری این سه سازمان اقدامات خوبی برای عرضه دام زنده و ذبح آن در 72 مرکز بهداشتی فراهم شده است.

منصوری ادامه داد: بیش از 70 هزار راس دام برای عرضه در این جایگاه‌ها در نظر گرفته شده که عمده‌ای از آن با هماهنگی اتحادیه عشایر استانی و اتحادیه عشایر کشور توسط عشایر تامین شده است.

وی بیان داشت: 31 مرکز از 72 مرکز در تهران و بقیه در شهرستان‌های استان تهران واقع شده وبیش از 400 نفر دامپزشک کارشناس و روحانی کار خدمت رسانی در این جایگاه‌ها را به مردم برعهده دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی بر روند قیمت‌ها نظارت داشته و قیمت عرضه دام زنده در این جایگاه‌ها منطقی است. 

منصوری در مورد برنامه‌های خود به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: با توجه به وضعیت آبی استان باید درخصوص افزایش بهره‌وری و راندمان ان در استان اقدامات اساسی صورت گرفته و مزارع استان به سیستم نوین آبیاری مجهز گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت:مهار آب‌های سطحی از الویت‌های این سازمان است که در قالب 4 پروژه در سطح استان تهران صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کانون توجه ما افزایش سطح گل‌خانه‌ها و انتقال کشت سبزی و صیفی به گلخانه است.

منصوری بیان داشت: توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی با توجه به میزان تولیدات باغی و کشاورزی در استان تهران یک ضرورت است و سازمان جهاد کشاروزی استان تهران از سرمایه گذاران در بخش صنایع تبدیلی حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با زمین خواری ، تعرض به منابع ملی و تغییر کاربری‌های غیر مجاز سازمان ازتمام ظرفیت خود بر روی معرفی این افراد به مراکز قانونی و دستگاه قضایی استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار