مستند زندگی یک موزیسین ساخته می‌شود

کیوان ساکت موزیسینی است که زندگی او به صورت مستند ساخته می‌شود.

مجتبی سعادت مستندساز در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سری‌دوزی مستند برخی از هنرمندان گفت: در پی ساخت تعدادی مستند زندگی برخی از هنرمندان این بار به سراغ زندگی کیوان ساکت رفتیم و در حال حاضر مراحل پایانی تصویربرداری آن را پشت سر می‌گذاریم و فقط قسمت انتهایی آن باقی مانده است.
 
وی افزود: تا به حال قسمت‌هایی که ساکت در آنها فعالیت هنری داشته یعنی آموزشگاهی که در آن تدریس می‌کند، کنسرت و ... را فیلمبرداری و فقط بخش پایانی یعنی زندگی وی باقی مانده است و قرار شده به صورت عادی با او بین مردم و در شهر بچرخیم و تصویربرداری را به انتها برسانیم.
 
وی ادامه داد: از ابتدا یعنی تحقیق و پژوهش تا پایان کار یک پروسه چهار ماهه را پشت سر خواهیم گذاشت و امیدوارم بتوانیم به مقاصد دلخواه خود یعنی عرضه اثری با کیفیت برسیم.
 
سعادت در خصوص پخش مستند زندگی کیوان ساکت عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های و رایزنی‌های انجام شده قرار است پخش این مستند در شبکه مستند باشد و امیدواریم این اتفاق مهم رخ دهد.
 
وی اظهار داشت: از فضای صمیمانه‌ای که کیوان ساکت در همکاری با ما به وجود آورد بسیار خشنودم و کار با وی حس بسیار خوبی داشت زیرا او با تمام خستگی‌ها و مشغولیت‌های کاری برای همکاری با ما وقت صرف می‌کرد.
 
عوامل مستند زندگی کیوان ساکت عبارتند از:
 
تهیه‌کننده و مجری طرح: احسان بذلی، کارگردان، تصویربردار و تدوین: مجتبی سعادت، صدابردار: حسین خلج، عکاس: فرزاد باوفا.
 
گفتنی است مجتبی سعادت و گروهش قرار است در یک سری‌سازی زندگی هنرمندانی چون جعفر والی، کیوان ساکت، سیامک صفری، جلال پیشوائیان، کارینا کیمیایی و برخی دیگر از هنرمندان را به صورت مستند جلو دوربین ببرند و تا به حال ساخت برخی از آنها را انجام داده‌ است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار