يک شاهزاده سعودی به اتهام فساد اخلاقی در لس آنجلس بازداشت شد

پلیس آمریکا اعلام کرد یک شاهزاده سعودی را به اتهام تلاش برای تجاوز به یک خدمتکار زن، دستگیر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس لس انجلس روز پنجشنبه اعلام کرد یک شاهزاده سعودی به اتهام تلاش برای تجاوز به یک خدمتکار زن در ویلایی در منطقه بورلی هیلز دستگیر شده است.

بنابر اعلام پلیس، ماجد عبدالعزیز آل سعود، 28 ساله، روز چهارشنبه دستگیر و روز بعد با تامین قرار وثیقه 300 هزار دلاری آزاد شد.

براساس گزارش روزنامه «لس انجلس تایمز» و شبکه تلویزیونی «کی سی بی اس-تی وی،» بخش ویژه کنسولی اداره پلیس لس انجلس اعلام کرده است این شاهزاده سعودی، مصونیت دیپلماتیک ندارد.

لس انجلس تایمز گزارش داد:" پلیس پس از آن به این ویلای وسیع اعزام شد که یکی از همسایگان روز چهارشنبه مشاهده کرد یک زن خون‌ آلود در حالی که تلاش می کند از دیوار اطراف ساختمان بالا برود، فریاد کمک سر می دهد."

این همسایه در گفتگو با لس انجلس تایمز اعلام کرد این خانه 37 میلیون دلاری، واقع در یکی از منحصر به فردترین مناطق جهان، در یک سال گذشته به دست اتباع خارجی اجاره شده است.

اطلاعات دادگاه نشان می دهد انتظار می رود این شاهزاده سعودی نوزدهم ماه اکتبر در دادگاه حاضر شود.

تلاش ها برای تماس تلفنی با وی ناموفق بود و وکیل وی نیز هنوز مشخص نشده است. تماس با سفارت عربستان در آمریکا نیز بی پاسخ ماند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار