سنندج؛

کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: دفاع در کردستان یادآور خاطرات بسیار پرمعنایی است، چون مردم این استان علاوه بر جبهه جنگ تحمیلی، در جبهه مبارزه با توطئه‌های دیگر نیز حضور داشتند.



به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار رجبی با بیان این مطلب افزود:دفاع در کردستان یادآور خاطرات بسیار پرمعنایی است چون مردم این استان همانند دوران جنگ تحمیلی، در رابطه با توطئه‌های قومی خوب عمل کردند و نگذاشتند دست‌نشانده‌های استکبار اهداف ضدانقلابی آنان در این کشور را به منصه ظهور و بروز برسانند.

وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «مردم کردستان در آن شرایط پرمحنت برای فرزندان خود نتوانستند صحبت کنند»، مردم کردستان در آن دوران هم میزبان مهاجرین بودند و هم خود از آب و خاک کشور در این خطه دفاع می‌کردند.

فرمانده سپاه کردستان افزود: سپاه بیت المقدس با تمام وجود آمادگی دارد و این اطمینان را به مردم کردستان می‌دهد که سربازان ولایت در پاسداری از امنیت آنها در جای جای این استان پهناور با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تهدیدات و جریاناتی که متوجه استان کردستان و کشور ایران است مهم‌ترین اولویت ما در سپاه بیت المقدس، رصد، تجزیه و تحلیل، مقابله و ایجاد دایره امن برای مقابله با آن است.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال بخش عمده‌ای از مسئولیت هفته دفاع مقدس با سپاه است، ضمن استفاده از تجربیات سال‌های گذشته به واسطه شرکت فعال در برنامه‌های سال‌های گذشته در کنار سایر نیروهای مسلح، آسیب‌شناسی انجام شده که نواقص و یا ضعف‌های سال‌های قبل در برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال جاری تکرار نشود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.