تیم ملی ووشوی چین به ایران می آید

تیم ملی ووشوی چین برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ووشوی کشورمان 13 مهرماه به ایران می آید.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی ووشوی چین برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی کشورمان به منظور آمادگی هرچه بیشتر ووشوکاران هردو کشور برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی دوشنبه 13 مهرماه به ایران می آید.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی چین با تركيب اصلی اش به ایران می‌آید، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات جهانی اندونزی را که برای هر دو کشور اهمیت خاصی دارد، را پیش رو داریم،به همین دلیل نیاوردن ترکیب اصلی برای اردوی مشترک با سانداکاران ما گه جزو رقبای اصلی چین محسوب می شوند، کار عاقلانه ای نیست و به طور حتم با تركيب اصلی به ایران خواهند آمد.

وی ادامه داد: حضور چینی ها برای برگزاری اردوی مشترک و تمرینی است و مسابقاتی که در طول اردو بین حریفان دو تيم برگزار می شود،جنبه تمرینی دارد و بدون حضور داور و فقط با حضور کادر فنی و مربیان ملی ایرانی و چینی برگزار می شود.

ملکی خاطر نشان کرد: اردوی مشترک با تیم ملی چین فقط در بخش ساندای ( مبارزه)مردان برگزار می شود، زیرا تالوکاران تیم ملی کشورمان زیر نظر سرمربی چینی خود تمرین می کنند و طبق صلاحدید وی و سایر اعضای کادر فنی نیازی به حضور تالوکاران در این اردو نیست.

وی افزود: تیم ملی ساندای چین با 7 تا 8سانداکار در اوزان مختلف به ایران می آید و به احتمال قوی برای اوزان مختلف تیم ملی ساندای کشورمان حریف تمرینی چینی وجود دارد.

گفتنی است مسابقات ووشوی قهرمانی جهان به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار می‌شود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار