شیراز؛

فروشنده اكانت جعلي بازي كلش آف كلنز ، لو رفت

ماموران پليس فتا شهرستان "جهرم" استان فارس نوجواني كه با فروش اكانت جعلي بازي كلش آف كلنز كلاهبرداري كرده بود ، شناسايي کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" گفت: جواني جهرمي با ارائه مرجوعه قضائي، مدعي شد مبلغ 750 هزار ريال بابت خريد اکانت بازي کلش آف کلنز از وي کلاهبرداري شده است.

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" تصريح كرد : شاكي با حضور در پليس فتا به ماموران گفت: مدتي قبل آگهي فروش اكانت بازي كلش آف كلنز را در يك شبكه اجتماعي مشاهده كردم و با توجه به علاقه اي كه به بازي هاي اينترنتي دارم و قيمت پاييني كه در اين شبكه اجتماعي اعلام شده بود ، اقدام به خريد اين اكانت كردم و پس از واريز اينترنتي مبلغ 750 هزار ريال به حساب فروشنده بازي متوجه شدم تلفن همراه خود را از دسترس خارج کرده و اكانتي كه در اختيارم گذاشته شده ، جعلي است.

اين مقام ارشد انتظامي افزود : با تحقيقات از مالباخته و پي جويي فني و پليسي، عامل کلاهبرداري در شبکه اجتماعي موبايلي از شاکي كه نوجواني 17ساله اهل يكي از استان هاي غربي كشور بود، شناسايي و به مراجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با بيان اينکه برخي افراد سودجو و فرصت طلب با انتشار موارد خلاف واقع و انجام تبليغات فريبنده از خريداران اکانت هاي بازي ها که معمولاً کودکان و نوجوانان هستند ، سوءاستفاده کرده و از آنان کلاهبرداري مي كنند ، به خانواده ها توصيه کرد : نظارت کافي بر فعاليتهاي سايبري کودکان و نوجوانان خود اعمال کرده تا فرزندانشان در دام مجرمان سايبر ، گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: فروشنده ، اکانت ، جعلی ، لو ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.