شاهین طبع: مسابقات جام ملت‌های آسیا قابل پیش بینی نیستند

مربی تیم بسکتبال گفت: تیم‌های خوبی در جام ملتهای آسیا حضور دارند و نمی‌توان مسابقات را پیش بینی کرد.

مهران شاهین طبع مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با پایان مرحله گروهی جام ملتها گفت: ژاپن تیمی سازماندهی شده ای است و می تواند در مراحل بعدی بسیاری از تیم‌ها را شکست دهد، بازی با ژاپنی‌ها کمک زیادی به تیم ما کرده هند یکی از حریفان خوب بود که بازیکنانی فیزیکی داشت. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: تیم ما با توان بالایی وارد مسابقات جام ملتهای آسیا شده و برای کسب سهمیه المپیک نهایت تلاش خود را می کند. 
 
تیم قطر نیز چند بازیکن آمریکایی به تیم خود اضافه کرده است که  در مجموع با این وجود مسابقات قابل پیش بینی نیستند، تمام تیم ها قوی هستند و برای کسب سهمیه المپیک آمده‌اند. 
 
شاهین طبع در ارتباط با هنگ کنگ، فیلیپین و فلسطین در ادامه بازیها گفت: بازی در مقابل تیم فیلیپین از حساسیت بالایی برخوردار است، همچنین فلسطینی‌ها نیز نشان داده‌اند می توانند بازی خوب و بزرگی انجام دهند، این تیم فیلیپین را شکست داده و 3 بازیکن خیلی خوب دارد، این بازی در برای دور بعد از اهمیت زیادی برخوردار است، که باید بتوانیم به عنوان سرگروه بالا بیایم و به مرحله پلی آف راه یابیم. 
 
البته به نظر می رسد امکان روبرو شدن با یکی از تیم‌های لبنان یا قزاقستان بیشتر باشد. 
 
مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: بائرمن سرمربی تیم ملی کشورمان سعی کرد، برای هر بازی برنامه خاصی داشته باشد تا بتوانیم حریفان را خوب آنالیز کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار