قنبرپور: عملکرد ترکی و تیمش در آن شرایط ستودنی بود

داور بازی ما برابر تراکتورسازی مساله خاصی نداشت و عملکرد آنها با وجود آن فضای روانی، قابل ستایش بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفی قنبرپور درباره پیروزی سرخپوشان در مصاف با تراکتورسازی افزود: ما با توجه به پیروزی که در جام حذفی داشتیم با یک روحیه و روند خوب برای بازی در تبریز آماده شدیم. با وجود آنکه سال‌ها در کسب نتیجه در تبریز ناکام بودیم، در طول هفته تمام تمرکز تیم در تمرینات و آنالیزها، روی کسب پیروزی در این بازی بود. صحبت برانکو قبل از بازی آن بود که بچه‌ها با صبر و حوصله بازی کنند. بچه‌ها در تمام خطوط تمرکز کافی داشتند و آهنگ بازی خوب بود. در نهایت مزد این تمرکز و حوصله را با گلی که زدیم و در ادامه سه امتیازی که کسب شد، دریافت کردیم.

وی درباره نقل قولی از مهدی طارمی مبنی بر اینکه از نزدن پنالتی ناراحت است، ادامه داد: من نمی‌دانم مهدی طارمی چنین حرفی زده است یا نه، با توجه به شناختی که از اخلاق او دارم می‌دانم او به خاطر چنین مساله‌ای خودش و تیم را به حاشیه نمی‌برد. بویژه که در تیم ما همدلی و یکدلی وجود دارد. در آن صحنه هم تشخیص برانکو این بود که بن سون شرایط روحی و روانی بهتری برای این کار دارد. یک قانون نانوشته هم وجود دارد که بر اساس آن، مربیان معمولا زدن پنالتی را به کسی نمی‌دهند که پنالتی را می‌گیرد. البته باز، همه چیز به ارزیابی مربی از شرایط بازیکنان در آن لحظات بستگی دارد. شاید از نظر برانکو، مهدی طارمی هم شرایط خوبی داشت اما تشخیص این بود که بن سون شرایط بهتری دارد.

قنبرپور درباره عملکرد تیم داوری و شعارها علیه داور مسابقه خاطرنشان کرد: من از جو ورزشگاه متاثر شدم. هواداران خوب و پرشور تبریزی که همیشه تیم خودشان را مثال‌زدنی تشویق می‌کردند، بیشتر در حاشیه بودند و بسیاری الفاظ نامناسب را بویژه در قبال داور مسابقه به کار گرفته شد اما روح ورزش، این نیست. متاسفم از اینکه این همه نسبت به او توهین شد در حالی که محستن ترکی و همکارانش با وجود تمام هجمه‌ها و فشارها در طول 90 دقیقه بازی را کنترل و مدیریت کرد، به درستی قضاوت کردند. فکر می‌کنم جا دارد در مقابل تمام انتقادهایی که در روزهای بد مطرح شد، برای این بازی از عملکرد خوب و کم نقص ترکی و در کل تیم داوری تشکر کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعطیلی مجدد بازی‌ها و تاثیر آن روی تیم تصریح کرد: نه ما، بلکه همه تیم‌ها دوست ندارند فاصله‌ای در بازی‌ها ایجاد شود. ضمن احترامی که برای تیم ملی و سازمان لیگ قائل هستیم و این تصمیم را هم پذیرفته ایم، باید اذعان کرد؛ این تعطیلات تاثیر خودش را خواهد گذاشت. وقتی نفرات ملی می‌روند تا برگردند و دوباره هماهنگ شوند، زمان لازم است. تیمی مثل پرسپولیس هم نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه با توجه به انتظارات بیشتر، تاثیر این مساله بیشتر هم می‌شود و بار قبل هم از تعطیلی لیگ آسیب دیدیم. البته من شخصا امیدوارم این تاثیر را کمتر کنیم و پرسپولیس بعد از تعطیلات روند فعلی را ادامه بدهد. با توجه به هواداران بسیار خوبی که داریم و با عنایت به غیرت و تعصب بازیکنان امیدواریم با شروع بازی‌ها نتیجه‌گیری ادامه یابد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار