استقلال اهواز 0 - گسترش فولاد 2

زلزله تبریزی در اهواز

تیم فوتبال استقلال اهواز امروز در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز امروز در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت.

ورزشگاه:

 غدیر اهواز

داور: 

محمد ملکی کمک ها: مجید ویشگاهی، فرید امیدوار

استقلال اهواز:

پرویز کریمی، محسن حمیدی، محمداسماعیل نظری، مرتضی منصوری، مبین میردورقی، میلاد جعفری، علی بیگدلی، آرمین میردورقی، مهدی اسلامی، رضا فهمیمی و حسین بهرامی

سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

گسترش فولاد:

گئورگی گئورگی اف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی، سعید دقیقی و امیرحسین کریمی

سرمربی: فراز کمالوند

دقیقه حساس:

دقیقه 13 – سانتر اکرامی از جناح چپ در ادامه با ضربه سر شیرجه ای مهاجم این تیم موقعیت خطرناکی را روی دروازه اهوازی ها به وجود آورد اما پرویز کریمی با هوشیاری این توپ را مهار کرد.

دقیقه 18 – محمد ابراهیمی با حرکتی تکنیکی و دریبل چند بازیکن استقلال اهواز، خط دفاعی حریف را به هم ریخت اما پاس رو به بیرون و خطرناک وی توسط کریمی مهار شد.

دقیقه 23 – محمداسماعیل نظری پشت ضربه پنالتی که نصیب استقلالی ها شد ایستاد اما ضربه وی را گئورگیف با واکنشی به موقع مهار کرد.

دقیقه 27 – شوت مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه استقلالی ها با واکنش دروازه بان این تیم مهار شد.

دقیقه 28 – شوت دیگری از سوی بازیکنان گسترش و داریوش شجاعیان بازهم توسط پرویز کریمی دفع شد.

دقیقه 30 – منصوری با فراری به موقع از میان مدافعان گسترش گریخت و در حالی که با گئورگیف تک به تک شده بود ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما عکس العمل فوق العاده گئورگیف مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 42 – سعید دقیقی در محوطه جریمه و نزدیکی های خط اوت صاحب توپ شد و پاس تند و تیزی را روی دروازه استقلالی ها فرستاد اما این دروازه اهوازی ها بود که توانست این توپ را مهار کند.

دقیقه 2+45 – حرکت تکنیکی فوق العاده ابراهیمی درون محوطه جریمه استقلالی ها با دریبل چند بازیکن ادامه یافت و وی در نهایت ضربه محکمی را روانه دروازه حریف کرد اما واکنش خوب و سریع کریمی مانع از گل شدن این توپ شد.

دقیقه 3+45 – شوت محکم سعید دقیقی از درون محوطه جریمه استقلالی ها موقعیت دیگری را برای گسترشی ها به وجود آورد اما بازهم این پرویز کریمی بود که توانست دروازه تیمش را نجات دهد.

دقیقه 63 – سانتر بلند گسترشی ها روی دروازه استقلال اهواز با ضربه سر مهاجم این تیم موقعیت خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این توپ به بیرون رفت.

دقیقه 64 – مبین میردورقی، شوتی بلند را از فاصله ای دور و از میانه های زمین روانه دروازه گسترش کرد اما این شوت با اختلاف کمی از بالای دروازه گئورگیف به بیرون رفت.

دقیقه 67 – موقعیت دیگری روی دروازه استقلالی ها به وجود آمد اما پرواز بلند کریمی مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

دقیقه 77 – ضربه محکم و راه دور شجاعیان بازهم دروازه استقلالی ها را با خطر روبرو کرد اما این توپ هم توسط کریمی دفع شد.


حاشیه:

*استقلال اهوازی ها با لباسی متفاوت در بازی امروز به میدان آمدند، آنها با پیراهنی که طرحی مانند لباس تیم ملی پرو داشت به این بازی آمدند.

*پس از اعلام پنالتی در این بازی توسط محمد ملکی، داور این بازی، فراز کمالوند اعتراض زیادی به کادر داوری این بازی داشت و معتقد بود که این پنالتی به ناحق برعلیه تیم وی گرفته شده است، البته تصاویر آهسته نشان می داد که در این رابطه حق با فراز کمالوند است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار