اردبیل؛

اشتغالزایی برای جوانان مهمترین دغدغه استان اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای جوانان از مهم‌ترین دغدغه‌های بدنه اجرایی استان اردبیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در دیدار با دست‌اندرکاران گروه آرتان در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های اساسی مصمم به توسعه اشتغال در حوزه آی.سی.تی در سطح استان اردبیل هستیم و تلاش می‌کنیم در این زمینه گام‌ها محکم و اساسی را برداریم.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه آی.سی.تی برای اشتغال‌زایی در استان گفت: با توجه به اینکه این حوزه می‌تواند نقش و تاثیر بسزایی در کارآفرینی و اشتغالزایی در سطح استان ایفا کند باید مسئولان و دست‌اندکاران در این بخش به این امر توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: در استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نباید ظرفیت وسیع موجود در فضای مجازی به بوته فراموشی سپرده شود چرا که در عرصه کنونی با استفاده از فضای مجازی می‌توان به دستاوردهای مهمی دست یافت و بخشی از مشکلات در حوزه اشتغال را از این طریق با توجه به قابلیت‌ها آن برطرف کرد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد:‌ باید متخصصان و کارشناسان در این حوزه طرح‌ها و ایده‌های مختلف در عرصه فعالیت در فضای مجازی و آی.سی.تی را ارائه دهند تا بتوانیم با استفاده از این ایده‌ها اشتغال در سطح استان را توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.