تیم ملی شنا در راه مسابقات آسیایی

تیم ملی شنا برای حضور در مسابقات آسیایی به بانکوک می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی شنای کشورمان برای حضور در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی گروه های سنی آسیا دوشنبه راهی تایلند مشیود.این رقابت ها از نهم تا چهاردهم مهر برگزار می شود. تیم ملی کشورمان امروز آخرین تمرین خود را در مجموعه ورزشی شیرودی انجام میدهد.

جمال چاوشی فر،احمدرضا جلالی،مهدی انصاری ،امیرمحمد شجاعی فر ومحسن مهمان نواز در رده سنی بزرگسالان،آریا نسیمی شاد،بنیامین قره حسن لو،سینا غلامپور وفراز اکبری برومند در رده سنی جوانان وامیرمحمد عزیزی مقدم ،علی سراوند وعلیرضا امین زمردی در رده سنی نوجوانان نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی هستند.عباس کشتکار سرمربی،محمد بیداریان کادر فنی تیم ملی و عبدالرضا ریاحی به عنوان سرپرست تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

عباس کشتکار سرمربی تیم ملی شنا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در رده سنی نوجوانان احتمال کسب مدال وجود دارد.در رده سنی جوانان پیش بینی تغییر رکورد را خواهیم داشت و رده سنی بزرگسالان علاوه بر تغییر رکورد احتمال کمی برای کسب سهمیه المپیک ریو وجود دارد.

وی ادامه داد بعد از عید امسال در اردو هستیم و در این فاصله به دو رقابت برون مرزی از جمله رقابتهای کازان و مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور اعزام شدیم و دوشنبه نیز راهی تایلند هستیم.

کشتکار درباره نحوه انتخاب اعضای تیم ملی اظهار کرد بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در اصفهان نفرات برتر به صورت غیرمتمرکز زیر نظر هیاتهای استانی خود ب تمرین پرداختند.بعد از آن با انتخاب دوازده نفر از پنجاه و نه شناگر، اردوی متمرکز خود را در تهران آغاز کردیم.

وی در پایان گفت 21تا 25مهر مسابقاتی با نام جام ولایت در خراسان رضوی برگزار میشود که نفرات برگزیده به تیم ملی دعوت میشوند از دوم آبان نیز با این افراد تمرینات خود را با هدف کسب سهمیه المپیک آغاز می کنیم.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار