حوزه هنری! پور‌احمد چه می‌گوید؟!

سال‌هاست در خصوص گرفتن حق‌اصلی‌ام از تکثیر و فروش «خواهران غریب» اقدام می‌کنم اما به نتیجه نمی‌رسم!

کیومرث پوراحمد کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مشکلی که سال‌ها‌ست در جهت تکثیر و فروش فیلم «خواهران غریب» با حوزه هنری دارد، گفت: سهم من از فیلم «خواهران غریب» 25 درصد است و طی قراردادی که با حوزه هنری در جهت تکثیر و فروش دی وی دی‌های آن بستیم، آن‌ها گفتند قرارداد محدودی با رسانه‌ها می‌بندیم تا تعداد کمی از این فیلم را تکثیر کنند، چون قرار است که خود حوزه هنری واحد تکثیری درست کند و خودمان تکثیر «خواهران غریب» را انجام دهیم.

وی افزود: حوزه هنری بعد از بستن قرارداد تکثیر «خواهران غریب» مقداری پول به من داد و همان شد که شد و زمانی که طلب حق‌ اصلی‌ام را کردم حرف و قرارداد خود را تکذیب کردند.

وی ادامه داد: نکته جالب اینجاست که سال‌ها از آن ماجرا گذشته و طبق گفته‌های مسئولان حوزه‌ هنری دیگر «خواهران غریب» تکثیر و پخش نمی‌شود اما در حال حاضر اگر سری به فروشگاه‌های پخش DVD بزنید «خواهران غریب» را با شکل و شمایلی نو به شما می‌فروشند و در پی آن این سؤال پیش می‌آید که آیا DVD که سال‌ها از تولید آن می‌گذرد تا این حد نو مانده و یا اینکه این‌ها همان دی وی دی‌هایی هستند که سال‌ها در انبار مانده است؟! پس تنها به این جواب می‌توان رسید که آن‌ها به طور دائم درحال تکثیر و فروش آن به همان تاریخ هستند و سهم من را نمی‌دهند.

پوراحمد عنوان کرد: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی سهم من را از «خواهران غریب» سال‌هاست که می‌خورد و به من نمی‌دهد.

وی اظهار داشت: حتی سال گذشته زمانی که با آقای مؤمنی‌شریف در ژاپن بودیم، بارها راجع‌ به مسئله و مشکل ایجاد شده در خصوص تکثیر فیلم «خواهران غریب» با وی صحبت کردم اما ایشان فقط جواب منفی و نه به من داد.

پوراحمد در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص گرفتن حق اصلی‌ام از سهم تکثیر و فروش «خواهران غریب» سال‌ها و در دوره‌های مختلف اقدام کردم اما متأسفانه حتی قول مثبتی به من ندادند و به نتیجه نرسیدم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.