شیراز؛

تجدید میثاق با آرمان های شهدای گمنام

به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و رزمندگان، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی قبور شهدای گمنام را گلباران کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ نزدیک به یکصد عضو زن و مرد كانون بسيج جامعه پزشكي ساختمان مركزي دانشگاه، مراکز درمانی و بیمارستانی با همكاري دفتر بسج بيمارستان خليلي، به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر قبور شهدای گمنام در شیراز حضور یافته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین  نوایی، مدير كانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حسينيه دارالرحمه و در جمع شرکت کنندگان در این آئین معنوی، حادثه منا و درگذشت حجاج خانه خدا را تسلیت گفت.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که شهدا به وجه الله نظر می کنند، اظهار کرد: این به معنای آن است که نگاه آنان آسمانی است، در نگاه شهدا، زمین و تعلقات آن، کوچک می شود و آنان با درک عظمت خداوند، بزرگی را در پیوستن به وصال خداوند و لقاء الله جست و جو می کنند.

مدير كانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: شهدا با دل بریدن از وابستگی ها و دلبستگی ها دنیا، راه رسیدن به وصال معبود را برای خود آسان کردند.

اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از قرائت زیارت عاشورا، قبور شهدای گمنام را گلباران کرده و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان های آنان تجدیدمیثاق کردند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: تجدید ، میثاق ، آرمان ، شهدا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.