جهانداری:

به زودی بدهی استقلال اهواز به فولاد نوین پرداخت خواهد شد

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اهواز گفت: مبلغ بدهی استقلال اهواز به فولاد نوین زیاد نیست و به زودی چک‌های خرید این باشگاه پرداخت می‌شود.

به زودی بدهی استقلال اهواز به فولاد نوین پرداخت خواهد شد
ارسطو جهانداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگشت‌خوردن چک‌های باشگاه استقلال‌اهواز برای خرید امتیاز تیم فولاد نوین در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: این مبلغ را قسط‌ بندی کرده ایم. مقداری از مبلغ این چک‌ها پرداخت شده و بخشی از این مبلغ نیز قرار بود پرداخت شود که تاکنون این موضوع محقق نشده است.

وی افزود: البته حامیانی که قرار بوده محمد ملکی، مالک باشگاه را در این امر یاری کنند از حمایت خود دست کشیده و این موضوع یکی از عوامل پرداخت‌نشدن کامل مبلغ چک‌ها است و تا حدودی مسئله را به تاخیر انداخته است.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال اهواز ادامه داد: تاکنون مبلغ 2 چک پرداخت نشده است از این مبلغ یک‌میلیارد را من و یک‌و‌نیم میلیارد را ملکی تعهد کرده بودیم. 2/5 میلیارد مبلغ زیادی نیست و به زودی با پرداخت آن مشکل حل می‌شود.


جهانداری در خصوص واکنش باشگاه فولاد نوین به پرداخت‌نشدن مبلغ چک
 گفت: باشگاه فولادنوین در ابتدا برای پرداخت این بدهی تماسی با ما برقرار کرد اما بعد از آن هیچ گونه فشاری از سوی این باشگاه برای پرداخت بدهی به وجود نیامد.
به امید خدا در چند روز آینده این بدهی پرداخت شده و معوقات ما به باشگاه فولاد نوین تسویه می‌گردد.

مدیر عامل سابق درباره غیبت چند بازیکن استقلال اهواز در تمرینات این تیم به دلیل پرداخت‌نشدن مطالبات اظهار کرد: درست نیست بازیکنان به خاطر پرداخت‌نشدن مطالبات خود در تمرینات شرکت نکنند. این موضوع به ضرر خود بازیکن می‌شود گرا که جوان‌های باانگیزه در استقلال اهواز حضور می‌توانند به راحتی جای این نفرات را پر کنند.

وی در پاسخ به این که امیدی به موفقیت استقلال اهواز در لیگ امسال دارد یا خیر، گفت: استقلال اهواز پتانسیل بقا و موفقیت در لیگ برتر را دارد سیاوش بختیاری‌زاده از میدان دادن به جوانان ترسی ندارد. مطمئن باشید این جوانان در تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر با انجام چند بازی دوستانه برای ادامه رقابت‌های لیگ آماده می‌شوند من به موفقیت استقلال اهواز در لیگ خوشبینیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار